Monday, April 12, 2010

Kuching Hot, Dizzy

hot, dizzy, drying.. ayoo... I don't know what happen in kuching right now? the weather sometimes kill me inside .. eeee..rambut pun kering nyah. i brought 1 liter of plain water with me everyday, but still it didn't give any advantage for me to stay healthier. eeee.. my throat feel terrible.... i hope it will be okay sooner. I pelik dengan manusia yang tak minum air langsung at one time. I ni bagai nak rak minum kan tp I pulak kene sore throat. :(( Takkan la cara aku minum salah kot.. Ada kene mengene ke? hahahaha. Mane la tau, kot-kot I have to drink while do a doggie style. wkakkakakakaa. opss.. double meaning tho? haha.. not at ALL. :D :D

I can't wait for this coming June. :)) I wanna meet someone.. SOMEONE that had brighten my life all this while. Give him a big miss-hug :) This world is not perfect, but then, you have to figure out what will make your world getting more perfect . I know from now on , sooner or later, I have my perfect world. My OWN perfect world 5 years later. JACQ, u jiwang lagik! hahahahaahah. Ok what... DOUBLE meaning. hahahahah...

I know I'm too busy sampaikan I abaikan dia. Kalau orang lain, I rasa tak siapa dapat tahan. Dalam sehari, satu mesej pun I tak bagi, malam pun gitu juga...kadang-kadang aku terlupa untuk menjaga hati orang yang paling aku sayang dowh :(. Bak kata adik, mulut kata sayang, tp perilaku dan hati adakah benar-benar sayang? I do love him but give me some times for me untuk ubah perilaku diri, cuba untuk bagi perhatian walau sesibuk mana pun kerje. Aku harap dia faham.. Itu jer aku minta. Kalau diizinkan, aku doakan dia lah yang terakhir dalam hidup aku. orang yang paling penyabar sekali..... ini bukan masa untuk aku menjiwangkan diri aku..tp aku rasa bersalah sangat2...feel guilty kat dia sejak aku keje ni bz memanjang. sorry :*(

0 kicks: