Tuesday, June 14, 2011

I'm coming back with new toy

Biasa lah kalau aku hilang kan? Macam la korang tak tahu. Aku kan Doraemon, kene bantu bila2 masa khidmat aku diperlukan. T_T Hey, dari aku merepek macam ni kan.... lebih baik aku kasitau kenapa aku boleh hilang macam tu. hu hu hu hu....

Kan aku cakap, aku kene tolong nusa dan bangsa. So, mmg la jadi macam tu kan asyik hilang. churp churp...Okay, aku pegi kerja la. Hu hu hu. Laptop pun aku tak bawa. Pakai iphone? Ipad? Aku miskin, mane aku mampu. Blackberry yang murah pun aku tak mampu. Yer aku miskin. Hu hu hu.

Okayy.. Aku nak umumkan...TANGGAL 10 JUN 2011, ALAT MAINAN BARU AKU TELAH BERADA DI GENGGAMANKU. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Alat mainan ker kalau aku katakan bende ni? Scroll bawah. T_T


hahah.. ada aku kesah? Aku cakap ni alat mainan. Ye la, hari2 menghadap dia. Bukan aku jer jemu tgk dia.. Dia pun lagi jemu. Huhuhuhu..

Ni la harta pertama aku sejak aku bekerja setahun yang lepas. Berbangga la sikit weh walaupun kereta murah. T_T Belilah barangan buatan Malaysia. Ye ye jer aku ni. Ha ha.. 

Aku uruskan alat mainan aku ni dari bulan lepas... Baru keluar last week, then hari ni baru pakai officially. Cute kan. Hitam melambangkan keganasan aku. Masalahnyer kan, aku ganas ke? T_T

Hari tu nak choose antara hitam atau putih... Tapi fikir-fikir balik, terus select hitam. Ha ha hambek. Hu hu hu...Ni auto post, malam aku buat. Aku post siang hari. Ha ha. Sibuk sangat. Aku pun tak tau ape yang aku sibuk sangat. Tapi kepala ni ada macam-macam. Still ade lagi space memory. Ha ha. Cume nak susun elok-elok kasi proper file. Ha ha ha. Merapu-merapu...Banyak sangat makan ikan kerapu. Eh, eh sedap tau. Rasa la. Hu hu hu.


Btw, lebih baik saya tido dulu sebelum saya ditidurkan. Maksudnya, saya tido berbantalkan laptop la kan? Ha ha ha. Nites peeps. :)

3 kicks:

ken said...

enjoy your new toy! :D

Jacqueline Natasia Jee said...

yaa. thanks. :)

Mitsu Kizu Zie said...

yerdehhhhhh ada keta baru geng