Thursday, December 6, 2012

Bila budak bosan bersuara

Wohooo.. Ruangan sesawang saye ke ni? ahhahaahaha.. My last post was 2 months ago and I was like WOAHH? What is happening lately? There were so many things happened for the last 2 months. Eh hello.. Last 2 months, kucing i beranak, skrg ni anak dia sudah pandai belari lari tau. Esok lusa kang mmg cari isteri.   Sopan sungguh. Isteri ke? huhu.

Ni macam mana aku nak cerita ni. Dari mana kemana? Kita bermula dengan jeng jeng jeng...

Study : So far masuk sem ke-4. 1 tahun telah berlalu dan saya tidak merasa apa-apa melainkan rasa tercabar dan dicabar as if nak berperang habis habisan. As usual, register sem baru, class, online class, assignment ( bunuh diri ) dan akhirnya exam yang tiada penghujungnya.. Dan thanks God, u still gave me a good brain instead of good appetite (HAHAHAHAAHA).. saya tak la sepintar budak budak lain. As long as i have ijazah di tgn, its more than enough.. Thats it ! Melibatkan wang ringgit, masa dan kehidupan sosial ku. Wuwuwuwuwuw.

Kerja : Kerja yang sungguh tough walaupun badan aku banyak dengan lemak sepatutnya banyak dengan muscle as aku cakap tough tadi kan?. Fuhhhhhh !!! Semput beb. hohoho. Tahun depan March adalah masuk tahun ke -3 aku bersama company yang sungguh penyayang ini. Penyayang la sgt. i worked with this company since 2010 and guess whattt, I'm just 21years old okay?? Dari berhingus sampai la hingus kering. eyaaarrrkkk !!! gosh, how times fliessss.... bagi org lain mmg lama...bagi aku yg keje, xlama pun.. makin tua jer rasa iaitu tua pada umurnya bukan pada jiwanyaa. HAHAHAAHAHAHA.. jiwanya sentiasa muda. Seronok kerja ni.. Sampai suara aku dah hilang separuh... Sebab hari2 dok jerit. Walaupun bukan dikalangan budak kecik.. dengan org tua pun aku jerit tau. Kau ada? Takda.. Sopan sungguh kau minah..

Family : Theres nothing im gonna say just that I LOVE THEM VERY MUCH.

Bopren : Takdak lagi ! Tlg carikan,. Jangan cari yg kuat merajuk. Aku xda masa nak pujuk.. Malas.

Kawankawan : Yang aku tau aku ramai kawan yang separuh gila. HAHAHAHAH. yang penuh gila, aku x berkawan. semua kat tanjung rambutan... HAHAHHA. I love them also.. Thanks for being a nice friend to me... Sampai mati i sayang. Yang jahat dengan I, hoho... nasib la. bye, tq. :p

Health : I'm very healthy. Wakkawakwakwakak.. Ill show u something on the first of January next year or NEXT MONTH... I lost about 15kg and i feel very good.. I can use my form 3 jeans. And it was like, real me? Wait haa.. Ta siang ha. :p

Now its near to 2013. Wohoo.. Im 25 next year... 25 dude !!!! Adoi... Nevermind, i need to explore more.

Next post ? 2013 perhaps? 2014? T_________________________________T

Bye !

Mode : In the office doin nothing. :p

0 kicks: