Tuesday, June 7, 2011

Pemalas tak hengat dunia

Selamat pagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! Nak tengah hari dah pon. Mengada-ngada tak hengat dunia. Hambek kau...

Hidup sadis, kene la pura-pura gembira. Kene la senyum selalu. Tak la jerawat naik muka kan. Gembira pun tak guna kalau jerawat tu kepala batu, degil. T_T

Agaknyer kalau farmasi ada jual ubat MALAS, ade tak orang nak beli? Agaknyer, aku la manusia dari neolitik yang berkobar-kobar pegi farmasi beli ubat tu, buang penyakit malas aku. Ha ha ha ha. Hambek kau.

Aku sebenarnya kan...... Nak delete previous post tau. Ala, masa aku tengah budak-budak hingusan lagi. Dengan cerita mengarut nya, dengan sumpah menyumpah puji pujian....hamboii terrar aku.......dengan LELAKI UNDUR BELAKANG  aku.. Kau tau ape LELAKI UNDUR BELAKANG? Tu bermaksud, EX-EX gaban aku la. Tak salah kot. Tak nak la korang-korang tengok link aku kat bawah, mesti excited nak tengok lelaki masa depan aku kan? Ha ha ha, Padahal bekas jer. Hu hu hu. Kalau kahwin, alamatnya janda 2 kali aku ni. Ha ha ha. (Gelak lagi padahal sedih siuttt tsk tsk)



Berbalik kepada tajuk utama... Yang retak tunggu hancur musnah berderai tu tajuk menyampuk jer. Ha ha ha. .. Eh, macam mana nak delete ni... Nak buat blog baru, memang mustahil... Sangat-sangat, hambek, nangis air mata duyung pun belum tentu nak buka blog baru.. ha ha ha ha.

Nak cerita pasal malas memang tak selesai. Malas drive, mmg aku paling setuju. Asyik gado jer dgn adik aku. ha ha. Same2 pemalas la katakan. Dah tu, malas nak tido awal. Malas nak makan....Tuhanku, jangan la hambamu ini malas mandi.. Ngeeeee

Ahhh. malasnyerrr. T_T

Yeah... I can but I won't. Ha ha ha ha ha ha. 

0 kicks: