Thursday, April 5, 2012

Happy birthday my best friend, Poh Fong !

Birthday in advance. Happy birthday to my very very very very berapa banyak very bestfriend. Ni kawan yang paling lurus bendul aku ada sekarang. ha ha ha ha. Jangan kau nyahhh.. Lurus bendul sangat. Kalau tak suka, xpandai kaber line punya orang. Hu hu hu....

So, celebrate dia punya birthday ala kadar. Dia x suka kek bagai. Dia suka makan-makan. So, semalam aku awal celebrate dengan dia. Aku ajak adik aku sekali. Makan-makan, lepak lepak. Hadiah untuk dia adalah kasih sayang ! Ada la.. Lupa nak amik gambar. Aduh . -.-

Bong Poh Fong
Happy Birthday Darling !

Tuan tanah tak maw kalahhh !! ha ha ha..

Lepak kat mana lagi kalau tak Hijau, BDC. The next day, keluar dengan BFF jugak. Pergi teman dia interview. Hari ini la maksudnya. Pemalas memang macam ni. Post dua tapi disatukan. Wahahaha. Balik tu ajak si Arzie sekali melepak. Arzie belanja makan KFC. Thank youuuu !! He he he. 

Ehem.. bulan ni dapat hadiah.... Ehem ehem.. Fikir nak cari sendiri. Rupanya ada orang cari. Orang kayangan. Hu hu hu. :))


Ni lah beg yang aku cari cari. LV - Grade AAA . :))
Thank you very much to whom it may concern. hu hu.
Orang lain birthday, aku pun birthday. Hu hu. Padahal lama lagi.


0 kicks: