Wednesday, April 4, 2012

Servicing my car

Last Monday, masih hangover. Aku tak tau la ape masalah baby hitam aku tu. Selepas accident BESAR aritu, ade jer problem. Masalah nya aircond kereta tu panas. Adeh. Then, pergi la kat perodua tanya problem. Salesman tu cakap, kalau aircond problem, kene tukar, dia kasi free sebab masih warranty. Kalau servis, kena bayar. Alamak.. keluar $$ lagi..

Kerana masih pening, aku bawa la technician aku sekali. Jadi driver. Ahaaa... punya la membebel sebab kereta panas.. Macam dalam sauna, pergi kat Denso, Jalan Sekama. Tunggu punya tunggu, budak bertuah ni suruh bos amik pulak, lapar nak makan. Hua hua hua. Bos dari mana ntah(biasa la manager, kat mana2 pun ada), amik anak anak dia pergi makan. Bertuah betul punya orang. Bos pulak yang disuruh amik. Hu hu...

baby hitam tengah diservis.. 

Kita orang makan masakan kampung kat Nasi Padang Selera Bunda. Sebelah bangunan Hock Lee centre, bagi orang Kuching. Sedap sangat. Rata-rata pekerja dia orang Indonesia. Harga pun berpatutan. Surprisingly, org yang makan kat sana orang Cina. He he he. Aku pun cina jugak tp celup. hua hua hua. :p

Amik si hitam kat Denso, terperanjat mak.. RM0.00 Tapi salesman cakap, kalau servis memang bayar. Ini FOC pulak. Wahahaha. Bernasib baik btul la .. :))

Hari selasa tu keluar dengan kazen aku, pergi The Face Shop, The Spring. Beli ini.. Sebagai stock. Sebab murah. ada 30% discount. Amik jer la. Tak rugi pun.

p/s : cari handbag LV, grade AAA .. Alahai Kuching....Nak beli ori, sah-sah aku tak mampu. wahahahaha. 

0 kicks: