Monday, May 16, 2011

Selamat hari guru Tok Guru =.=||

Hari ni 16 Mei kan? So, dengan ini diumumkan Selamat Hari Guru kepada semua guru termasuk lah GURU-GURU, BEKAS GURU, BAKAL GURU, TOK GURU, GURU MASAKAN, terlebih guru  T_T


curi dari Mr Google. :)

Dan kepada adik aku sendiri bakal guru. Ha ha ha. Guru singa LAPAR weh... Ha ha ha ha. Dari aku darjah 1 sehingga masuk ke kolej...... Dari darjah 1 sehingga darjah 6.. SK St Martin Merdang, Kota Samarahan, Tingkatan 1- 5, SMK Muara Tuang, Kota Samarahan. Dan mengijak ke Kolej, 3 tahun, Pusat Teknologi Dan Pengurusan Lanjutan (PTPL), Negeri Sarawak. :))

Dari kelas yang aku tak berkenan nak belajar.... Dari kelas yang aku rindu... Dari guru yang tahan dengan karenah aku. Aku ni tak la berapa nakal, tapi naughty jer.

Eeee.. Skrang ni nak minta maaf la kat semua cikgu yang berjaya menghadapi karenah aku. Aku nakal tapi aku punya hati yang baik. wek wek. Muntah sekarang. Ha ha ha.

P/s : Sampai bila-bila jasa guru takkan terbalas. Seperti jasa kedua ibu bapa kita. Dari kita mula pandai berjalan, pandai bercakap dari kedua-dua ibu bapa. Dari kita mula membaca ABC, dari situ la jasa seorang guru membentuk seorang manusia menjadi orang yang berguna. :) 

0 kicks: