Monday, April 9, 2012

Exam / Samsung Galaxy S2

Gosh, lama tak update. Hu hu hu. Busy ke? Entah lah. Sejak ada barang, baru, dah malas nak buka laptop. T_____T

Hua hua hua. Akhirnyaaaaa.... Penuh dengan game. Duh !

Lagi satu sibuk prepare dengan final exam. Kau tauuu punya susah.. Aku punya la baca bagai nak rak. Malam tadi tidur satu jam ja. tido 2 pagi. Bangun 3 pagi. Tak leh tidooo.. Bangun, terus baca nota2. Pegi OUM, PPW Swk, dalam 7 pagi walaupun exam mula 8.30pg. Amek kauuu.. Aku dengan kawan aku punyaaa laaaaaa muka sememeh kau tau. Tak ceria langsung. Ceria pun sebab banyak gelak. Hu hu hu. Stress la macam ni. Orang yg dah graduate masa study sambil kerja dulu, wa respek tau ! Kalau lu boleh, wa pun boleh. tp wa mau nangis sudah. Hu hu. 

pagi tadi subjek Principle of Management. Berprinsip la sangat. Padahal .. aduh.. Cannot think anymore. I need to release some of my stress. If not ah, really wanna crazy oledy. T___T  Tomorrow pergi manicure saja. tapi kannnn... T___T appointment berlambak.. Hari ini on leave pun macam tak leave. My phone berbunyi tak henti2. Macam mana la agaknya kalau aku tak kerja selama seminggu? Tak pernah cuti sepanjang tu lagi. 

Waaaaa, kau tak tauu betapa stress nya aku tau... Hari sabtu ni second subjekk !! Gambatehhh jac ~!


P/s : samsung galaxy S2.... :))

0 kicks: