Wednesday, January 4, 2012

welcome 2012... bye bye 2011

Happy New Year people !! yeah yeah ! No la. Happy Belated New Year kut. New year aku dah terlepas 4 hari ni. huhuhu.. Nak cerita pasal krismas, mak aiii ke belakang nun ha.. Boleh jugak la.. Ada ni ha gambar dengan santa merah tu sebelum pergi gereja christmas eve tu.

ni gambar kat rumah family. 

Santa tu jauh tauuu.. Nunnnnn di Thailand. Ha ha ha.. Aunty aku kan kaki melancong luar negara.. Dulu asal dia melancong, mesti dia kasi aku anak patung... Aku ada anak patung dari china, australia dengan thailand. :P :P walaupun badan aku belum pegi, barang dia pun layan jugak. Dari KL tak perlu, nak termuntah aku ulang alik ke KL. huhuu. 

Azam baru? Rasa nya ini satu2 nya tahun aku tak berazam. Ikut jer flow. Azam ni bukan boleh percaya. Mau nyer azam setengah jalan... Kalau Azam manusia ni tak tau plak aku. Wakakakakaka. 

HAAAA pasal Diet Processing aku.. Dengan ini dimaklumkan, aku kedekut nak beli penimbang baru. Grrrr...  Penimbang sedia ada kat rumah nenek aku dah rosak. Mane tak rosak, bile naik jer aku jadi 50kg. Seram aku. Ha ha ha ha ha.. Ape tah bikin jadi ringan sebegitu. Oleh kerana agak kedekut utk menderma fulus kat penimbang baru, dengan ini aku sukat inci badan jer la. wkawkakwa.. biar lah... malas aku nak sukat2 ni.. janji aku nak cakap aku tak makan nasi dah masuk 1 bulan 1 minggu. Meleleh air liur ni haaa kalau tengok lauk yg sungguh sedap.. Tapi kan aku bangga dengan nenek aku.... !!!Kan aku tinggal dengan dia. Dia org kuat yang support aku ni nak kuruskan badan.. Balik kerja jer, mesti dia dah rebuskan sup sayur utk aku. Dia letak fish ball 2, 3 ketul.. Less salt less MSG. haaa haaa haaa.. Dia sendiri pun makan okay. Mane tak nyer selalu kene brain wash aku. Hu hu hu.. Tak letih ke pegi klinik amik ubat darah tinggi, kencing manis, dsb. Pemakanan beliau amat ku kawal. Hu hu hu. Sampai dia pun balas balik kawal pemakanan aku. Pastu, dia akan tanya, CU, DAH EXERCISE BELUM? wkakwkakwkawka.. hambek kau.. kan aku cakap dia orang kuat aku disebalik usaha aku ni.. 

Ni aku yang minggu lepas.. Ignore jer la keseksian aku. 

ni kat office..

Ha ha sebab ni dalam fitting room. Mane sempat nak pakai baju kat dalam... Suprise. Baju ni saiz M.. Ntah, agak nyer saiz M yang besar kut.. Hu hu hu.. Aku sapu jer baju ni.. santek.. ade skirt sekali.. Utk kerje katenyerrr..

Sekiaann, Welcomeeeeeeee 2012 !!
bye bye bye byee 2011

1 kicks:

mohd adha said...

welcome 2012,,,sudah2 lah diet ya jaq,,tpi blog ktk memang best,,