Saturday, January 21, 2012

2012 first post !

Chinese New year just around the corner guys !! Untuk budak yang mix macam haku, aku paling prefer CNY. Gawai, aku duduk rumah tido. huhu.. Christmas eve, pergi gereja, Christmas day, pergi gereja.. Makan2, dah tu tido. Suasana dengan hari biasa just the same. Teda beza.. Tapi CNY, meriah mak aiii.. Rumah nenek sure penuh. Meriah. Eeeee excited gila tahap langit ke 7. Ha ha ha.. Semua dah settle.. Baju baru harini baru dapat. Sibuk sangat. Nak meyelit masa bekerja pun tak sempat. Tak larat nak drive kat Kuching Area apatah lagi musim perayaan. Kita kan 1 malaysia, so, semua pun pegi serang shopping complex. Hu hu.

Semalam ade dinner.. Spesifik, farewell dinner party untuk Father Tony dan welcoming Father Hold/Hall. Lupe lak aku. Hu hu hu. So dengan keterpaksaan, aku pegi. Sebab nenda kesayangan hamba pergi. So, mesti dan seharusnyaaa pergi. Balik keje almost 7. Dah tu, sampai kat crown square tu lambat la... Mandi2, hantam jer pakai baju ape. Janji aku berbaju.. Hu hu. Sampai2 jer makan, bla bla bla.. Duduk luar.. Mak aii sejuk gilos.. Mau nyer sampai ke tulang temulang aku sejuk... nenek aku biasa la advance, ade bawa sweater. huhuhu...

Ni gambar semalam.. ala2 diva. puik. huhuhuhu




*gambar feberet aku . kasi bintang banyak2 ******** :P

HAPPY CHINESE NEW YEARRRRR PEOPLEE !!

0 kicks: