Friday, December 23, 2011

It's all about me

Hormon ape tah yang ade dalam badan aku seminggu ni. Aku yang dulu nye tido 2 atau 3 pagi.... Bangun 8.00 pagi.... Ini waktu bekerja la.. Kalau sabtu ahad, balun jer la labu sampai matahari mencanak. Dulu biase aku tido, bangun time cam tu.. Tapi agak aneh seminggu ni.. Bile jarum jam yg pendek dah kat 10, mula la aku macam org kekurangan oksigen. Ternguap sana menguap sini.. Hu hu hu.. Bangun pulak 6 pagi.. Perut memulas 6 pagi... Ni yang tak berkenan ni.. Grrr.. Pastu takmao tido dah.. Alamatnyer dengan kucing anjing la aku berkejaran.. Kadang2 jeles ga tengok adik yg tido macam org x penah tido. Punye la sedapppppppppppp !! Grrrrrr. Tengah-tengah berfikir..................................................


Sorry to say guys, I change because of myself. Not for anyone else. I don't have time to attract u. I don't have time to get attention from u. It's up to u how u think about this things happened. Although I worked hard, really hard to achieve my target, its all about satisfy myself. Past is past. I won't look back. Thank you ! Please don't make an assumption that make urself look stupid. He he he :)

0 kicks: