Sunday, July 19, 2009

Lawatan Boy's Home

rakan dari batch DPL. Pelanconganmiss mira, miss pah, miss???, madam masnora

asrama budak2 boys home

di depan..menyambut kedatangan diri sendiri. :P

A little bit tired today. I woke up a little bit lambat. harharhar. Aku bangun malas gilerr.. Ku gagahkan jugak badan ku pergi ke bilik mandi... Dah tu air sejuk gilerrrr~~ aduhh... nak tanak mandi jugak..mumy aku bising laa~~ WOIII CEPAT MANDI, SARAPAN..KELAS START KUL 8 NANTI LAMBATTTT~ alaaa songeh nyerrr.. aku lengah2kan masa aku mandi. harharhar. aku sarapannn.. aku xpakai mekap pun arinihhh~ sbb aku memang malas..(terniat di hati nak ponteng sebab nak ponteng lawatan sekali) muahahha.. ampunnnn tuanku.

Akhirnya aku memang lambat. wkakakkakakaak. aku sampai kira-kira 8.20pagi. apuu~ nasib baik MEM baru nak start ajar next bab. Tu pun aku blur. haih~~ biasalah morning kan. haha. sabtu lagi tu. kul 9 habis kelas...tunggu bas KUNING. aku nak drive sendiri xleh..huhu.. katenyer harus pakai bas.. so HARUS? berani ke aku nak membantah? nah~~ bas pun lambat. chey~ panas btl.. pukul 9 aku dah start berpeluh. asal aku sehat giler. huhuhu. ( dalam hati meronta tanak pegi nih)

akhirnyaaaaa bas sampai...rupenyerr banyak btl orang pergi. tak ku sangka. wkakakka. ada 4 tutor berlainan course bersama anak2 ayam mereka.. yang aku kenal miss mira, puan masnora ke tu? huhuhu.. dan yg sorang aku tak kenal course DKE. ampunnnn~~ sorang lagi??? sape lagi? harharhar. KakPah kami. huhuhu. Kami sampai ke sana dan kami menunggu lagi. huhu. takpe.. jalan2... sampai dewan ade ceramah sikit. x lama pun..pastuh ada pulak game.. apuu game budak kecik. aku dipaksa tanpa rela utk join main game bersama rakan-rakan dari course lain dan budak2 dari boy's home tersebut. ramai jugak budak penjahat masa sekarang..paling mengejutkan umur 12tahun.. ADIKK...KO BT APE SAMPAI MASUK SANA? JAHAT SANGAT KE? aduh aduh. main2 game..letih but fun.. little bit ok...ok lah jugak lawatan tu .. tak la bosan 100%.

Balik.. dah tu tunggu lagi basssssss~~ ni la aku x suke..songeh btl..xpe la..huhuhu. last sem aku ni..kene tunjuk rajin.. hipokrit kan? wkakaakkaaka. Balik rumah dalam kul 1.30pm seperti yg aku janjikan dgn mummy. harharhar. janji harus ditepati ok! balik rumah..aku mandi..cuci kepala yg sgt gatal then aku masak...sebab tu aku senang kene gastrik..makan lunch pukul 3. -.-
tgk tv bla bla bla..aku ZZZzzZzZzzZzz.. korang tak tau betapa letihnyer aku semalam ngan arinih.. dah la malam tadi aku x dpt tidoo.... haih~~ menyusahkan dowh! bangun pulak awal.

nah gambarrr~~ harhar.. layan dowh~~ kepala org jak.ney ndak layan..muka dirik sikboh jak...macam org kerja 24 jam.

(refer gambar atas ) ku malas edit.wkakakaka.

0 kicks: