Sunday, July 19, 2009

marriage renewal of vows

Berbalik kepada posting aku b4 ni pasal lawatan..ada sambungan..bezenyer waktu malam... hahahahahahahahahha.. malam ni aku ada dinner.. (abak) my dad's brother ada ajak aku dinner.. kene sponsor. :)) so aku pegi. aku fikir la mula2 dinner gereja. harhar. rupenyer kawen kali ke 2. lorh. eh jgn salah paham.. dah lame dah kawen.. -.- kawen lagi sekali. :P

nah gambar...korang faham nyer. aku dah sewel tambah idung tersumbat nih.


menyaksikan beberapa PULUHAN pasangan. sungguh romantik mereka ini walaupun sudah bercicit. -.-
acara makan kek. -.- ni parents kepada ( bb, amit n fen)
kek..adeh
sedang bergambar..aku menyibuk jer ambil. harhar

video ni tgk lah. :))



Balik awal sebab daddy ambil ke kuching park sgt awal. Persembahan, makanan, segalanya..perancangan aku bagi 4 stars. ok lah tu kan.

Ok2. Gudnitee!! have a nice weekend. :)




Align Center

0 kicks: