Thursday, July 19, 2012

Thanks to Poh Fong and Family - Sharing - planet.com

Thanks to one of my bestie, Bong Poh Fong. She's the one yang berkobar-kobar nak celebrate birthday aku. Bukan la buat party yang gah gah.. Cuma dia nak belanja makan. Tu jer. Terharu aku... Dah lama dah dia cakap nak belanja aku makan.. Aku ni asal dia nak belanja, mesti aku yang bayar. Tu yang dia marah. AHAHAHAHA.. So, alang-alang dia nak belanja aku makan, aku suruh la ajak mama dan adik dia sekali. Aku rapat dengan family ni. Ha ha ha. Mama dia best. Kalau buat kueh, mesti ajak aku. Bessstttt !!! Second family ni. Kalau boring duduk rumah, mesti pegi sini. Ha ha ha. So, malam tu, tak tahu nak makan kat mana... So dia ada la surf surf.... Dia cakap nak makan kat tempat yang tak pernah kita pergi. Tempat tu punya la tersembunyi..

Restaurant ni dinamakan sharing-planet.com. click dan u ols akan dapat pegi ke facebook restaurant ni.


pemandangan di waktu malam

kat dalam ni..

Gambar credit to SHARING-PLANET.COM . Pergi facebook dan like.. 

for me, the price is reasonable.. This is fruit salad. Big portion.. Left one is mushroom soup. Very nice to me. Lain orang, lain pandangan. ha ha ha. Sure i mesti datang sini balik with my family. Gambar makanan ni aku amik sekali. Abaikan fruit salad yang dah nak habis. Dah habis, baru terhegeh2 amik hp amik gambar. Puik..

Grilled fish maybe. T___T I cant recall. Haiyoo.. Next time, Ill post this more proper. The fish was very fresh. U know what I mean? The differences between the fresh and hanyir fish. Ha ha ha

Carbonara spagthetti.. Big portion also, Can kongsi ma.. Sharing is caring...

We have another Lamb Spaghetti.. I dont like to eat lamb, but Poh Fong mama said it was very nice. The portion was very big too. Guess what. I just only remembered the total price.. 

RM74.00

So cheap right ?????? This place located at Jalan Stapok. Kalau u tau dewan badminton stapok, mesti u alls jumpe tempat ni. For the girls yang pentingkan diet, sila share yer. T____T . Portion sangat besar.

I will coming again next time. Sure. Very very sure.. :))

The earliest birthday celebration. Disebabkan weekdays, dan agak sibuk... Hujung minggu ni can bawa my family dinner. Not celebration la. Past is past. Birthday is just a birthday. My friend from miri will be coming soon.. Then we'll have a big celebration. How malas I am.. Somehow, Im glad ada kawan cam ni.. Thanks to all the wishes. More than enough for me. Yang nak belanja makan....One day per person okay !. Wait for me untuk melunaskan hutang korang. Ha ha ha ha... Sorry guys .. takda masa untuk korang.. Im very busy, plus with the study also. Head ache aku. huhu..

So, jangan lupa pergi yeeeeeee ~~~ I rekemen ni. huhuhu... 

P/s : Pening dengan saya punya penulisan. Hahh....hantam ja labu.

0 kicks: