Thursday, June 21, 2012

Blog walking

Halo ! Annyeong !. Ha ha ha. Penangan drama korea mmg cam ni. Hari ini aku merasa duduk dalam office tanpa sebarang gangguan. Dan jadual aku amat la longgar. Tak padat seperti sebelumnya. What can i say for today is IM FREEEE. Ceh for today only. Mimpi la hang.

Sekarang tengah blog walking kat blog rakan2. Mak ai, banyak nya cerita. Tapi sempat catch up. Ada yang sampai berpuluh2 entry yang kene catch up. Hu hu hu. Macam ni la dasar pemalas. Hari ini update, bulan depan update lagi. Ha ha ha ha ha.

Aku selama sebulan kejap demam, kejap sehat. Yang utama nya, cuaca ni.. Panas, kering giler kot. Susah nak nampak awan. Isk. Last 2 weeks jer aku dapat demam teruk due to kesibukan yang sangat teruk. 2minggu kot aku sakit. Dengan demam nya, sesak nafas nya, batuk, flu . 2minggu aku sakit. Tapi tak la sampai melantar kat katil. Tetap jugak aku gagahkan diri melakukan aktiviti harian. Cuma masa sakit tu, dah dibilangin aku agak sibuk yar. T____T Sibuk bercakap. What do u expect from me? Marketing? Hu hu hu

Family semua nya sihat. Adik aku dah habis study. Tinggal seminar paper. Boleh konvo bulan 11 nanti. Masalahnya sekarang adalah aku. Aku nak ikut... Tapi parents tak kasi. Cehhhhhhhhhhhhhhhhhh. Mr Kitty, Mr Putih, Mr Comot dan Ms Fulgoso. Ha ha ha ha. Tak aci la dia org. Plan baik punya. Lama lagi tu. Bukan setakat konvo.... junction lain pun pi. Dalam perancangan....Genting Highland, Cameron Highland...Melaka.............. :(( Lagipun flight ticket tak la cekik sangat. Masih bawah RM300. :((

Nenek baru jer lepas jalankan operation buang katarak last week Saturday. Punya la aku macam lipas kudung settlekan kerja yang terbengkalai masa outstation. Last week aku outstation sampai separuh negeri Sarawak. Cube settlekan secepat mungkin. Selalunya aku balik sabtu atau ahad... tp mengenangkan nenek aku ada operation, aku balik jumaat. T___T

**separuh dari Negeri Sarawak = 6 jam driving. Dan aku memang drive. Seorang. Tuhan jer tau ape ade dalam kepala aku ni. Cuak toksah cakap. Tapi kuatkan hati dan minda. Customer always my priority. Muda lagi kot. Muda la sangattttt !. huhuh.**

Rasa macam banyak yang aku popet kat sini. Aku nak kene sambung balik report terbengkalai last week. Nanti kene sound. Huuuuuuuuuuuuuuuuu..

Sehingga betemu lagi di lain hari. Nasib la labu...

0 kicks: