Thursday, May 10, 2012

Tepi kain cik non.

Wo hen fan. Sungguh annoying sekarang. Mana tak.. Dengan sifat pemalas nya.. Pemalas untuk segala nya.. Update blog toksah cakap, nun jauh di sana lagaknya. Macam2 berlaku, cuma aku tarak ada masa. Sibuk sangat. Sangat yer. Tak tifu ni. Siang sibuk kerja, malam pulak sibuk lepak. AHAHAHAHAHAHA.. ko hada? takda kan? huhuhu..

Aku tak paham sesetengah manusia yang suka sangat menjaga tepi kain orang lain. Kain kau tak licin pun di tau tau, apatah lagi kain terkoyak. Jaga dan tuh canang satu dunia. Wahhh amboi, bagus nyer perangai nyah. Ko tau apa? Ko siapa? Ko dimana? Ko nak apa? HAHAHAHAHA. Dah la... Asalkan hidup dia bahagia sudah. Aku memang bahagia.. Aku hidup, makan, minum, kereta, bukan pakai duit kau. Aku masih mampu lagi mencari sesuap nasi. Masih bahagia aku ni. Aku ada keluarga yang sayangkan aku. Mesti kau jeles kan? hu hu hu.. Tolong la seterika kain sendiri sebelum nak cari bahan untuk mengata. Risau aku nanti. Ko tau kenapa? Risau kerana dapat balasan di alam yg lain nanti. Aku nak kau sejuk jer...tanak kau panas. Huhuhuu.. Update blog trus meroyan. Meroyan benda baik xpa. Ni benda tak baek. Asal aku mengata jugak ni ? Ha ha ha ha..



Tak pa la dek non.. Banyak sangat benda berlaku sejak kebelakangan ni tapi aku betul betul tak larat. sibuk sangat. terutama bulan May ni. So, kepada yang rajin masuk blog aku ni ( Ade ke?? ) .. maaflah banyak banyak... terima kasih kepada yang follow blog yang naif sangat sangat ni. Huruf besar ke kecik pun tak betul...hishhh.. perangaiii...

0 kicks: