Tuesday, March 20, 2012

Sale sale sale at car wash garage

Lupe nak cerita. tadi petang, cuaca agak mengizinkan aku untuk menghantar kereta kesayangan dicuci.. Masalah nya, langsung tak terfikir nak amik gambar. Hiak hiak. Kereta aku alkisah dah 2 minggu tak bercuci. Tau tak macam mana rupe kereta tak cuci 2 minggu. Hujung minggu lepas aku bermalas-malas pulak atas katil. Tak de nyer aku peduli dengan kereta tu. Balik-balik, mummy bising kereta tak cuci. Bla bla bla. AKu janji la Isnin aku pegi cuci. Balik kerja, masih lagi rupa kereta macam baru balik dari kebun da. ~ Aku selalu cuci kereta kat area Padungan . Dekat dengan MD Motor , Padungan. Ah, lupe la nak amik gambar. Takpe... mesti aku pegi sana lagi cuci kereta. Kan aku ni pemalas. T__T


Lepas tu, yang best car wash garage ni is semua ada. Macam-macam ada. Hantar kereta kat satu tempat. Bagi jer kunci kat tukang cuci tu. Pandai2 la korang membawa diri kat cafe sebelah dia.. Pas tu kalau nak shopping atau cuci mata, ada jugak kat garage tu. Ha ha ha. Alkisah nya.. aku rasa aku patut tukar layout shopping kat blog aku ni. Mati laa kan. Aku pegi la minum-minum. Ada open air, ada indoor.. Sejuk sikit. Tapi aku pilih open air. Minum jer dengan kawan aku. Hee.. Pastuh, kereta settle. Seperti biase la pegi tempat pembayaran. Seperti yang diketahui, tempat pembayaran tu ada jual clothes .. Tak la banyak. Tapi variety of choices la.

Bagi aku yang bersaiz agak gempal ni, mana aku peduli kalau baju2 biasa. Semesti tak muat kan? Tapi aku gatal jugak pergi belek. Aku layan jugak pegi fitting room ~ ( ah rugi takda gambar , lupee~) yang tauke tu asyik hulur jer baju lain kat fitting room aku. sampai 6 pasang semua.. Aku layan jugak try. Minte pendapat kawan aku. Akhirnya aku cekau jugak 1 nok. Warna puteh. cantek. Nanti aku amik gambar , aku post eh. Cantek. ! Dia kasi offer 30%.. Layan jer la makcik.

Balik senang hati tp duit melayang lagi.. Boleh jadi pantun 2 kerat wa cakap sama lu. :p

0 kicks: