Tuesday, March 20, 2012

Porkie's Jalan Song / Kuching Sentral

Orang Kuching sure tahu ape ni kan? Hue hue. Ni kali kedua dah ke tempat ni. Tempat yang agak seronok untuk melepak, makan dan bergossip. :p and tempat ni TAK HALAL. Hu hu hu.

promote ni.. perlu kasi royalti. haks..

abaikan gambar. huhu..cari muka senyum

the only sister :p

fries . tak habes ni.. huhuhu

nyummehhhh~ pun tak abes. tp sumpah sedap.. 

Alkisah perjalanan aku ni, tadi teman adik pergi ke Kuching Sentral beli kain untuk buat baju pandu puteri dia tu. Aku teman la.. Kan aku ni so-called kakak mithali. Jalan punya jalan, orang rumah banyak nyaa pesanan.. aiskrim la, nak perisa jagung laaaa... haiyah, biskut perisa banana la.. hahaha.. kuaci laa.. akhirnya sebelum balik , lepak dulu la kat PORKIE's. Rasa macam hujung minggu jer. Banyak orang, ya ampun. Lepak punya lepak tak sedar ni dah pukul 9 malam. Ha ha. Balik jer la.. 

ni gambar kat Kuching Sentral. Ala, aku tau posing aku semua sama. wkawkakwa.. nak sembunyikan perut sebalik tangan. ha ha ha.

ah March sungguh buat aku jadi mafia kejap. Boleh dikatakan tiap2 malam aku keluar.

Pssst : Aku ditawarkan untuk racing. Bukan racing main-main tapi betul-betul. Ade beberapa lagi racer perempuan. Tapi tak seramai yang lelaki la. So, amacam? Ini dikatakan kepuasan. :)

0 kicks: