Wednesday, March 21, 2012

Hapuskan SHOPPING dalam diary anda.

Amacam tajuk? Nak insaf ke cik kak? haha. ehem ehem Ketuk dulu yer sebelum masuk.. Ye la, takkan main rembat jer masuk rumah orang kan? Tapi aku ni agak sewel sikit kot. Ye la, blog pun main ketuk ke? Silent reader rase nyer main redah jer. Wakakakakaka. Takde maknenyer. Tapi aku suka nak buat cam mana. Nak masuk rumah orang kene la ketuk pintu, kasi salam. Masuk blog takde paedah nyer la. Redah jer.

Akhirnya, setelah setahun, berubah jugak muka blog template aku. Ha ha ha. Mane tau tukar yang shopping tu, boleh la perangai aku berubah ye dak? Syukur la kalau attitude shopping tu dapat dihapuskan dengan kadar segera. T_T

credit : google.com
ah, tak boleh jadi ni..

Adik aku tolong jangan gelak, kalau hang dah kerja nanti, rasanya satu Malaysia ni hang pusing . Kaki shopping jugak ni. Aku dulu takde la pulak kaki shopping. Rasa nyer sebab dah kerje kot. Lagi satu, set pakaian untuk wanita bekerjaya ni cantek. Apatah lagi yang skirt-skirt tuh. Elok jer mata memandang. :p Ah, cerita lagi pasal shopping. 

0 kicks: