Wednesday, March 21, 2012

Selamat hari tua , Mila .

Selamat hari tua Mila. Semoga dipanjangkan umur dan diberkati selalu. Semoga hidup yang dilalui indah-indah belaka. Ha ha ha. Geli pulak aku. Macam nak bagi ceramah satu blok asrama.

Hari jadi rakan sepejabat aku ni jatuh pada 20 March. Dimana aku tak mao la letak tahun nyer. Ha ha ha. Mahal tu. tapi tetap jugak 198_ . Ha ha ha. Korang isi sendiri la eh.

Alkisah aku ni terlupa. Memang aku lupa. Tak tipu. Dah tu, kat klinik, menunggu, aku buka la facebook kat handphone. Aku tengok ada notification birthday la. Aleh-aleh, makcik tu birthday. Makcik ( dah terbiasa kut panggil macam tu. Sedangkan dia panggil aku macam tu jugak ) Hu hu hu. Setahu aku, slumber nyer aku masuk office pagi tu macam orang takde perasaan padahal ade birthday girl kat office tu ha. ha ha ha. Balik office tengah hari, aku pun buat-buat tak tau. Rasa bersalah ni. Ha ha ha. Terus aku mesej kat Kak Kathy, pekerja kat office sebelah. Kak Kathy ni selalu ikut kite orang lunch. Selalu teman si makcik tu lunch kalau aku outstation. Mesti korang heran kan? Ape nak hairan? Branch kecik, pekerja pun boleh kira guna jari tau. Hu hu. Lepas tu, kite orang decide nak beli kek. Terkocoh kocoh aku keluar beli kek. Kecik jer pun. Makan untuk bertiga..

Balik-balik, aku letak kek tu kat restoren bawah office. Minte tolong pelakon tambahan. Hahaha. Alamak. Nasib baik dia tak jadi keluar dengan kazen dia, kalau tak musnahlah harapan.. Nasib baik aku ni pandai pujuk. wkakwakwa.. so, Terjadi la suprise. Nasib baik makcik tu tak menangis. Kang menangis, haru.. Menangis terharu kot. Ala,, bukan selalu. Ko kan kawan kami.

cute kan? hahaha. tengok la sape beli.. Ni instant. tak sempat nak rancang ape2. ghh
harus la muka aku bawa kek tu kan. ha ha ha.. pelakon utama.

ni pelakon tambahan. hahaha.. muka birthday girl takde perasaan kot. Hu hu

Ah, umur meningkat. Tapi aku tetap termuda . Jangan marah ha ~

0 kicks: