Friday, February 17, 2012

Jungle trekking at Lambir Hills, Miri

Ni air asia bagi harga hangat lagi. Bukan hangat hangat tahi ayam tau.. Tapi sehangat price yg ade. The lowest price derang kasi.. RM10 jer pergi KL. Kalau nak tau... sila2 rajin kan diri dihantar ke waiting room airasia.com. :p

Aku buka semalam bukan ape pun. Nak beli tiket ke miri. Fikir2 balik, dari aku meletihkan badan aku pakai bas, lebih baik aku pakai flight. Harga lebih kurang. Lebih pun sikit jer. Dah bertahun2 jugak aku x pakai bas ke sana. Miri bukan dekat cik non.. Setengah hariiii tauu.. 12 jam. Huh ! 

Pegi sibu pun sekarang pakai kerete jer. Cepat sikit sampai. Biar cepat asal selamat. LOL

Betul la cakap feng shui ni. Tahun ni tahun naga... So, aku la menjelma...Dengan ini dirasmikan umur aku dah ..... 24 tahun. Tua.. ah. ade aku kisah.. Yang penting hati aku tetap mantain muda.. Hati muda, umur tua, tp badan aku dah 60 tahun. HAHAHAAH.. pantang letih sikit mule la. Boros , stress hari2 ( betul ni)....heeeeeee.. biarlah. huhu

 Pergi Miri ni wajib jungle trekking , kat Lambir. Aktiviti wajib ni. Ade waterfall... Heee heee heee... Byk aktiviti boleh dibuat. Nak tanak jer. huhu..


This is really cool ok.. Can't wait to do this. 

So, guys? Nak join... Come... :)) 

0 kicks: