Thursday, February 23, 2012

Can't sleep maybe T_T

Hmph... Harini admin aku bercuti . So, aku bertenggek kat office ni sorang sorang jage office. Lagipun harini tak terasa nak pergi mane2. Aku tak paham la sistem badan aku ni. Letih semacam. Padahal tidur lebih dari cukup. Cukup cukup 8 jam tau kak. Ade jugak la aku bace2 dalam blog kesihatan pasal penyakit mudah letih/mengantok ni. Hamboiii.... la ni google jer, semua keluar, sampaikan kenape susah tido pun ade jugak. Hu hu. Baca punya baca, macam betul jer.. Macam ade jer kene salah satu. Kecuali tang minum kopi. Sebab aku bukan coffee drinker tegar. Hu hu hu. 



tak boleh laaa kalau nakk kira kambing biri biri tuhhh.. boleh pakai keeee? T___T

**semangat tul sheep ni lompat** kah kah kah..


MAKCIK KELUAR TAJUK. KAH KAH KAH. BUKAN TARAK BULEH TIDO....TIDO TERSANGAT CUKUP, MASALAH NYA SISTEM BADAN AKU NI MACAM HAREM.... MACAM ORANG YANG TAK CUKUP TIDO.. 


Okay la tu kan? Kah kah kah... sah sah gaban tengah bosan.ah kau la tu..





0 kicks: