Monday, February 27, 2012

Shopping shopping spreeeee

Eeee excited giler nak update padahal report, kertas kerja menimbun... Semua nak kene buat. Tapi aku tetap jugak gedikexcited nak update blog aku. Apa perasaan korang kalau jumpa balik kawan baik yang selama 6 tahun terpisah? Ha ha ha.. Syahdu la terpisah padahal rumah takde la beriban riban kilometer kalau nak cari. Habis jer tingkatan 5 semua buat haluan masing2 terutama aku yang semestinyer tak penah terlepas dari mendapat gelaran *BUANG BATU*. grrr.. tak sengaja.. tapi kan. dari dulu lagi no fon aku tak bertukar tau.. korang tu yang tukar no tak kasi tau aku.

Ni kisah kawan aku ni. Pergi rumah aku. Dah 2 kali. Asal pegi jer takde orang. Nasib kau la makcik. So kebetulan bestfren aku ni terjumpe die kat clinic. She was sending her grandma to the clinic. Soooo, nasib baik kawan aku ni agak clever... Of course the first thing u ask from her is the phone number. Tu yang paling penting kan? Bff aku ni pun agak excited.. Dia trus bagi message cakap, dia jumpa bla bla dan dapat no fon.. Aku yang tengah drive feeling2 lagu kak ziana, terus minta no fon. Dan2 tu jugak la aku call, tak sempat cakap terima kasih.  Dah lepas kol, then i say thank you. Buruk kan perangai. Ala, just once in a life time ucap terima kasih lambat2.

Then i called her and i was so excited. I missed herrr very muchh.. So much.. We were really closed long time ago.. And when we were in form 3, she was involved with an accident. It's really scary . By that time, the doctor that incharge her says that the possibility is just 50-50. Can u imagine that? Teruih i menangis. Thanks God.....God still want to give her another chance to live her life. She's really strong... She's the strongest girl i ever met. So bile pihak hospital bagi kebenaran melawat, she's totally different, muka kembang, kaki ada besi, you just imagine la bila dapat accident teruk. Langgar lori besar pulak.. Sampai masuk longkang. I visited her almost everyday.. Sampai dia balik rumah, I still melawat dia ke rumah. Time tu dia bercakap pun tak. Sedih aku tengok tau. :'(
Until she slowly recover.

Itu cerita lama.. Heeee.. So, last saturday , we had our lunch together with mak buyung .. Heee... now dia nurse kat Sarawak general Hospital. By the way, she's already taken. Dah bertunang dah pun. Nak kawen dah pun bulan 6 ni. This mak buyung yang i mention tu my very best friend. Dah lama dah married. Mak buyung gelaran yang diberi pun sebab dah masuk 4 bulan. Seronok pegang perut dia. Ha ha ha ha. Semua nak kawen dah.. Seronok pulakkkk.. Jangan mimpi la kau Jac.. Ha ha ha.. Cari calon dulu... Takut dengan komitmen kot. :p ni ada gambar kite orang mase outing haritu. siap shopping lagi. ha ha ha..but then thanks sebab belanja makan kat kenny rogers haritu.. next time will be my treatttt okay?? :)

gambar gedik.. kat favorite boutique Nichii ( The Spring ) cantik kan?puji baju jerr.. pakai kerje boleh, nak keluar jalan2  boleh...fleksible jer. dah amik dah pong. :p

tadaaaaa !!! florence. :))

ni la aku cakap mak buyong. wkawkakwa.. xsabar nak memegang title mak angkat. :p

sibuk jer aku kan, pastu kawan aku cakap, kau kawen la, x la kempunan anak orang lain. dapat anak sendiri. 

cehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

0 kicks: