Wednesday, August 10, 2011

Nak putihkan badan boleh?

Then, di hari yang sungguh panas lagi tak best ini... Nak update blog la. Heyyy..... sejak aku kerja, apsal aku makin hitam.. :( sedeh aku... dulu time kolej puteh aku...bangga giler. Ha ha ha ha ha. Sejak kerja, haaa mula hitam... eeeeee..... terutama kat lengan aku ni.. eeee.... kalau boleh, nak aku tampalkan kulit paha aku kat lengan aku ni. ahhaha... 

Aku dari kecik x suka benda melekit.. Contoh nyer losyen... Ayoo, parah aku nak pakai losyen.. Aku tak suka. Wangi gedabak sekalipun, aku tetap x suka.. So, sekrang pakai losyen.. 

Ni memang bagus. Kulit jadi licin... Bersinar2... Tapi, aku x putih2. wkakwkawkakwka..Petua nak putihkan kulit.. Adik aku cakap pakai beras pulut, dah tu goreng atas kuali... Lepas tu tumbuk halus, lumur kat badan... Sental2, dah tu cuci guna air... Eeee.. aku mana ada masa nak buat semua tu. Dan aku sesungguhnya amat pemalas. wkakwkawkakwa... 


tak reti aku..time ni lengan aku pun panjang. asal sekarang macam pendek? huaaarrgghhhh.. cacat la. hahahahahahahahahhaah... ni tahun 2008.. ha ha ha.. 


Sensitive issue : Kenapa mereka-mereka ini semakin gatal ? 

Ha ha ha ha ha ha ha... Sesungguhnyaa...... eeeeeee xboleh cakap detail.. Karang kene saman sebab mengaitkan dengan yang hidup ataupun yang sudah pass away.. Sampaikan aku tak tau nak buat apa lagi.. Kene ikut jer. Tapi opsss berpada pada...Belum lagi kenal sapa aku kot. Ha ha ha.... Aku ni Sailormoon yang sudah pencen tuh. Ha ha ha... Ah.. tanak la cakap pasal mereka ni... arhhh... 

0 kicks: