Wednesday, March 21, 2012

Peminat tegar Korean Drama / Music

Ni aku nak buat pengakuan ni. Ha ha ha ha. Orang cakap, kenape suke KPOP ni? Miming lebih la, harap muka jer cute la, semua sama la.

Tapi bagi aku la kan... Betul la miming, tak kesah pun. Muka cute? Memang cute.. Bahasa Korea pun cute. Kebanyakkan fesyen aku, semua diilhamkan dari Korea. ha ha ha. Rambut pulak kerja menangguh jer. Ha ha ha. Boleh cair la dengan Korean ni. Gila. Aku cakap aku sendiri giler. Ha ha ha.

Lee Min Ho

Tahap kronik ni bila bermula dengan satu drama. Sampai beli dvd ni. Kalau dah beli DVD, seminggu baru boleh habis . Sampai 20 episod. Bayangkan 1 episod 1 jam. Lepas tu, ade lagi lagu siap hafal ni, buat cover lagi..Hu hu hu. Semua orang tak tau ni. Sekarang nak bagitau la ni. Tibe2 lak berminat dengan lelaki muka2 lembut ni. Hensem oh ~ Oh Sem ~Perempuan pulak cantek ~~ aw~~

kim hyun joong

kim bum ... aw ~

park shin hye.. ~ aw..

Shinning Inheritance 

You're beautiful

Ni baru sikit. Banyak lagi sebenarnya. Tapi tak larat pulak upload. Walaupun jalan cerita agak klise, tapi aku tetap suka.. Jatuh cinta pun sweet tau ! Tak gelojoh. Ha ha ha. Pelik pulak aku ni. Cepat aku jatuh cinta nanti kalau terjumpa lelaki macam ni. Ape nak jadi kat kau ni Jac. Ha Ha Ha.. SO sweet gitu kan.. 

Oh, lebih baik aku berhenti mengomel pasal Korean, tak pasal-pasal tak leh berhenti. Hu hu.

P/s :: Dengar khabar nyer, Dream High 2 dah keluar.. Heeeee :))




3 kicks:

AKU CHUN said...

Biarpun mereka lelaki bermuka lembut tetapi kebanyakan mereka 6 packs tuuuuuu! hehehe.

Jacqueline Natasia Jee said...

ha ha. betul tu. :)

Dira said...

yeah! Cite Korea mmg best even jalan cerita hampir sama. ^^