Saturday, July 2, 2011

Safi Rania Gold review

Hesh... Sabtu kan arinih.... Panas gila. Kulit pun kering..Tapi syukur la kulit aku sekarang kurang kering.. Mesti laaaa... Kene rajin pakai scrub..Kene rajin bagi lotion....kene rajin makan supplement.He he he he. Ha ha ha.. Mak aku gelak... Sebab aku tukar kepada produk Safi Rania Gold. Takut tua wehhhh...Berkedut cepat karang... Kene titik berat soal badan ni.. Kalau pakai make up, kene cuci betul2 sampai bersih sebelum tidur.Pas tu kene bagi toner,cuci sampai bersih... Bangun pagi, sure segar sangat. Kotoran pun tak ade. Mana tahu cantik macam Rozita Che Wan.wkakakaka...Amik auraa..


Guess what..Mak aku pun nak terjangkit. Ha ha ha . Now umur dah 23.. kene jaga. Sape nak jaga kalau sendiri tak nak jaga kan?Org yg bajet cute macam aku kene la jaga., Ha ha ha ha. Jangan tua sebelum usia. Dan ubat paling mujarab awet muda....kene berkata-kata yang baik.. Ye la.Manusia mana penah sempurna kan... Sekali sekala tu mesti ada cakap pelik2.Macam aku.Ha ha ha ha.Tapi kalau boleh, elakkan la...Boleh mengubah cara hidup ke arah yg lebih sehat.. God willing. :)

0 kicks: