Saturday, July 2, 2011

Kalau saya dapat RM300....

Setelah julung-julung kalinya aku berblogging...Ni pertama kali aku join contest.Ni pun kene panahan asmara dari Madam MizzNina Miss Coki... Dan setelah meneliti syarat-syarat yang harus diikuti, dengan ini, aku pegi masuk kat ......


Kalau saya dapat RM300......

Nahhh. Ape korang nak buat kalau dapat RM300? Adakah RM300 sangat diperlukan? Setakat mana kemampuan RM300 dapat bertahan kat genggaman korang terutamanya aku?Ha ha ha ha..

Kalau dapat RM300 dengan percuma cam ni kan.... Aku nak jalan-jalan kat area yang banyak pemuzik jalanan yang kurang upaya. RM10 hengget seorang.. So, dengan RM300, dapat la aku berbakti kat 30 orang pemuzik jalanan yang kurang upaya tu. Suara mereka lagi sedap dari pemuzik yang terlebih upaya.. huhu.. Aku ni x leh tengok mereka-mereka ni... Tapi dengan gaji seciput aku ni yang hutang piutang banyak ni, brapa kerat jer mampu aku bagi... Kadang-kadang RM1 kadang RM5.. Tu jer..Sadis... Ok la tu.. Kak Safra Shukry baik hati nak kasi RM300 tu free.... So, dengan kuasa bulan.... He he he he. Tak ade la. Jadi, syarat2 nyer. Kite tgk dulu...

syarat-syarat giveaway :

1. Harus follow blog ini dan like fanpage INTBM
follower ke 389 - fanpage- org yang ke 311.. 

2. Anda hanya perlu masukkan dan buat satu entri di blog anda bertajuk "Kalau Saya dapat RM300" post dalam bahasa melayu atau english je ye.. kang kalau bahasa lain xpandai baca la pulak.. hehehe
berehhh... 

3. korang perlu masukkan sekali banner contest dan link kan terus ke blog ni
bereehh jugekkkk

4. tag 1-3 orang kawan korang dan encourage dorang utk join sama. Sharing is Caring =)
errr... saya bagi kat adik saya, Jee Jessica Synna, Azizi ( Mitsu Kizu Zie ) dengan KakErmie... Kalau Miss Coki, xleh..Sebab Miss Coki yang tagged I. Sampai bila nak tamat.T_T

5. lepas dah publish entri boleh submit  link di ruangan komen ye
next task.. 

6.  tarikh tutup penyertaan pada 15 Julai 2011 dan korang perlulah submit penyertaan korang sebelum pukul 11.59pm ye
la..kenapa tak kasi 16 Julai? Sama birthday dengan I.. hadiah birthday la tu. heeee



Kepada rakan-rakan blogger yang join, good luck kat korang... Sape-sape yang menang, tak kesah la. Rezeki masing-masing.

1 kicks:

Mizz Coki said...

Hahahaaah nice one. :D