Wednesday, June 29, 2011

Morning class

haha ... tajuk tu takde kene mengene... habes la student kalau aku ni jadi cikgu.. T_T

Baru jer baik dari demam... tak de la baik sangat. Kadang-kadang demam, kadang-kadang ok.. Cuma migrain buat onar sikit.. sakit nya, mak ai.....So, thanks kat boss sebab bagi leave. :)




Bangun pagi seawal 6 pagi. Sebab sakit pewot laaaa. ha ha ha ha.. Kalau tak...hmm takda maknanya... Paling lambat pun 7.30 pagi.. Ni awal siottt.. Dah buat BISNES, mata tak dapat nak lelap lagi la. Hesshh... Masa yang ada ni la aku buat bende yang jarang dibuat awal pagi.

Bagi kucing makan, main dengan anjing.. Yang kazen aku punya anjing ni kuat giler perangai cemburu. Buruk bebenooo... Tak boleh nyer aku ni bermanja dgn anjing sendiri. Dia nak jugak... Alahaiiii.... Kalau orang dia tak kenal, habes la korang. Ha ha ha ha. Dengan kami ni, manja lebih, puikkkkkk... Nak jugak minte gomol. Ha ha ha. Burukkkkk perangai.. Ha ha ha..

Habis nyer main dengan menatang di rumah , terus aku pi mandi... Makk aiii, sejokkkkkkkkk... Menjerit ala-ala menyampah sebab sejok sangat.. Alaa.. ada aku kisah. Rumah aku sendiri.. Yang terkejut nyer kucing-kucing kat rumah la. Hu hu Sape suruh tido depan bilik mandi? Ada aku suruh? Huuuiiii

Pas dah bersih satu badan ..Tak de la bau sangat.. Anjing aku mandi.. Ngee. Bukan aku kasi mandi. Hewhewhewhew, mummy aku la kasi. Dah bersiap, dah bermekap, dah cantek ( cantek ker ).... aku terus pi buat sarapan.. Nasi goreng dgn roti kawen. Roti kawen tu roti bakar laaa letak mentega ker ape ker.Ntah kenape nama roti kawen,..huhu.. aku nyer roti bakar dengan peanut butter.

Nyumm nyumm....Nasi goreng ye yer jer aku goreng. At last, 2 sudu jer aku balun. Ngeh ngeh.. Nak buat ayam goreng peanut butter la. Sodapp... Try la. Heee.. Salu dengan butter chicken kan... Nahh peanut butter chicken. Heeee... Lepas makan roti kawen, aku balun lagi satu bar coklat. Har har.. Then, makan ubattt.... Ubat tak leh tinggal... Kalau tinggal, alamat nyer meninggal la aku. Huuuuuuuuuu... Takde la... Acah jer.

Meleleh tak dengar sarapan aku yang nan hado. Takde makne nyer. Korang mesti lagi best breakfast korang.... Heee. takpe la. Janji ade alas perut, senang ubat yang ditelan nanti nak proses. Ngeeee..

So... selamat pagi peopleee....... :))

0 kicks: