Monday, May 23, 2011

Habes la mak kali ni. T_T

Heeepppppssssssss... Saya... Hari ni saya nak lebih sopan. Atoii. Saya pegi dashboard, terjumpa post terbaru dari Hanis Zalikha tau. Ok, mula-mula tu baca dari mula, seperti biasa excited lebih ni macam baru terima gaji. T_T

Ok, dia cerita pasal DENTYNE : REFRESH YOUR CONFIDENCE . Ok bla bla. Saya baca la kan. Tibe-tibe.. Saya nak pengsan kejap. Ha ha ha. Hanis Zalikha..................................dia post video yang saya cakap malu kat post saya sebelum ni. Malu !!!! Ha ha ha ha. Serau mak. Mane nak letak muka ni. T_T

Hanis Zalikha tu. Habeh la mak kene belek la video tu. T_T

Runtuh jiwa ni tengok kesumbangan diri kat video tu. 

But Thanks a lot  to Hanis sebab pilih video macam ayam berak kapur tu untuk dipostkan kat blog u. Appreciate sangat-sangat. Sedih sambil tekup muka dengan bantal. T_T Angguk-angguk geleng-geleng

0 kicks: