Monday, May 30, 2011

Terdiam, terfikir nak pergi spa. T_T

Bersua muka kembali setelah seminggu yang lalu mendiamkan diri. Hee. Bukan mendiamkan diri tp sibuk sangat. Sibuk sampai aku jadi hitam. Siyes hitam weh. T_T

Minggu lepas hilang pun atas urusan kerja. Kene pegi outstation bila bos dah bersuara. He he. Tak de la, sendiri kan mau ingat memang dah dijadualkan untuk keluar kota. Lagi-lagi keluar kota. T_T

Station / division yang dilawati.... sri aman, betong, saratok, sarikei dan terakhir adalah Sibu. Hebat tak mak pegi drive division-division ni? Sesungguhnya , perjalanan ke Sibu bukan la macam dari KL ke Johor. T_T Sedih mak... Hutan belukar tu. Dalam kereta asyik melompat jer aku. 

Yang paling menyedihkan mak..... hari yang sungguh panas. Panas bukan sebarang panas, panas berlipat... Panassss sangatttt.. Sampai hangus badan aku..Dah jadi roasted Jac. Boleh jual jer roasted jac rice... Hitam woooooahhhh... Sangat-sangat hitam... Sedih mak cam ni. :(

Ok.. Lepas ni, duduk rumah, mandi air beras bagi cerah balik. Nasib baik pas nih cuti. Boleh la bermanja-manja kan diri,. Pegi spa ke? Saloon ke? Memang nak pegi nih. T_T

Sape nak teman aku? Aku belanja, korang bayar sendiri. Ha ha ha. 



0 kicks: