Thursday, May 19, 2011

Saya kembali dengan cerita yang tak berapa nak ceria.

Heeee. Tuan tanah bersua muka kembali, dengan hati yang sungguh berbunga dan cerah. Takkan nak cerita benda sedih. Tak syiok. Hidup mesti mau senyum. T_T

Agak lama jugak tak menjenguk tanah perumahan aku ni. Jiran-jiran pun tak disapa. Ha ha ha. Asal masuk jer merepek. Mesti la, followers aku kan jiran aku. Betul la tuh. Ade yang tak kene ke dengan perbandingan aku? Tak ade kan?

Dari Isnin, aku sibuk tahap gaban.. Selasa cuti, aku sibuk buat keje lain. huhu. Semalam sibuk jugak , sampai office pun xsempat singgah tau. Dah macam super poyo yer aku ke sana ke mari. Temu janji punya la banyak. Bukan dekat. Semua nak patahkan tengkuk aku yang sedia nak patah. huhuh.

Minggu ni jer la tuan punya tanah ada masa nak duduk kemas rumah ni. Minggu depan dah keluar kota. Iya buk, lagian kerjaan di luar kota. Udah nasib gua begini... Pastuh cuti gawai, lepas gawai pulak gua ke luar kota lagi. Ke dalam kota nya bila mbak? T_T

Tuan punya tanah masuk peraduan Dentyne TERRAR-OKE tau. Ha ha ha ha. Mula-mula fikir peraduan olok-olok, rupanya selok belok. Ha ha ha. Aduh, dah terupload. Macam mana ni.? :( Sedih la macam ni. Terus muka aku ni nyanyi dengan sora macam kera terberak berkumandang di pelusuk Malaysia. Uwaaaa...

Sape nak try bakat tu, biar betul2. Jangan macam aku, video macam lahabau tu jugak aku upload. Haaa, cari jangan tak cari tuan punya tanah. Click sini yer. DENTYNE TERRAR-OKE


Sesungguhnya, lagi teruk dari katak panggil hujan.... Sedihhh. Sangattt sedihh !. T_T

0 kicks: