Thursday, May 19, 2011

Nakal super poyo

Nak tau sape yang nakal tahap super poyo? Huuuu. Asal mula-mula jer aku ni berkobar-kobar. Bile super poyo ni dah besar, lari sana lari sini, nakal, aku menjadi semakin bingung. Mummy aku pulak sygkan mereka ni. T_T

 Superpoyo pertama : Fulguso. Kerana mak aku minat marimar, akhirnya, kebetulan dodog yg aku beli ni masa drama marimar tengah hots. T_T Jangan jer pandai bercakap, abeh ar. 
 kawan ku cakap, tarian bogel dilakukan oleh kitty dan kitto. Sorang kepit kaki, sorang kepit kaki macam P...errrrr..... T_T
 pandai jer, tau jer tuan nak amik gambar.
 smackdown, sapa kalah siapa menang. hahahahaha
fulguso...

Semuanya sekarang berusia 3 bulan. Haaa hambek kau. Baru sekarang ni amik gambar mereka ni. Susah sangat. Nakal.. Tajuk terang lagi bersuluh, super poyo. atohh.. T_T

0 kicks: