Monday, April 4, 2011

Last week aku kene geget anjing

Kes hari sabtu tu. Ayo, aku rasa nak tenyeh jer pekerja kat KFC tu. KFC mane biarlah aku rahsiakan. Aku cacat ke? sedangkan aku pakai T dgn jeans jer. xde nyer aku pakai baju pelik2. hairan aku. kalau lame lagi aku kat sane, mmg aku dah tanye dah kenape pandang2. haiyo.. xde keje ke? adeh. nak kata aku cantik? mungkin kot. hauheuhaeuhauehuahuhaeuhau.. hairan aku...

 kes kedua. aku kene gigit anjing. hahah. padan muka aku. huhuhuhu... kawan aku cakap gigi anjing dia tumpul.. dia gigit x la darah cuma lebam..

neh. huhuhu. lebam

pastu, aku ngan kawan aku blah lepak kat batu 3. makan2. minum2, nostalgia tu. hahah. gambar makanan x amik pulak. huhuh. gmbr kedai ada la. in fact, aku suka lepak kat kedai2 cina ni. cakap berjam2, air segelas pun jalan. haha.


some of people, kalau salu lepak kopitiam mmg tau pnya. huhuhu

hari ni dah start keje. skrg ni keje cam dah best sangat. hahahah. xtau kenape. sonok sangat. ahahahhaha. sebab mmg xde. yg pasti, aku rela lagi duduk ofis  dari duduk rumah. dah la ujung minggu x rehat, jalan jer. huiii... eh, nak tgk x, aku pakai baju satu ni. hahahaa. mummy aku cakap aku dah buang tabiat. eh, cute ape. org tanak puji, biar aku puji diri sendiri. huhuhu..





ade ke buang tabiat? ahhaahha. xde kan. cute ape. ahahahah xD.

eh eh eh nak cakap... rindu la dgn dia ni. :P

tembam kannn. hahahah. adeh. 

0 kicks: