Thursday, March 31, 2011

Western food Di Kuching

Hari ini aku berkeputusan nak mengular jer. Hahahahahaha. Aku tgk video cerita kejora & bintang dalam utube. so, anytime jer aku leh tinggalkan sinetron tu. sebab kadang2, aku cepat2 balik keje nak tgk citer ni 6.30ptg. nak kuwa dgn kawan2 pun berfikir 100kali. hakhakhak. Tak la aku ni peminat tegar sinetron indonesia ni. Tapi ye la.... aku tgk dari first episod. jadi tu la masalah nyer. dulu selepas cinta kirana, kire tanak lagi tgk sinetron. susah kalau aku outstation. huhu. terpaksa tinggal. dah tu macam kucing hilang anak. huhuh,.

ni aku baru pas lunch dgn admin aku. pegi try tmpt yang kira 1st time pegi ler. jap jap upload.

Pete's Western. Time ni ade promotion tp yang tu jer ler.. air free. pastu yang lain normal da.. 
first time pegi walaupun aku hari2 lalu. hakhakhak. part lunch, aku malas nak fikir. aku ikut jer admin aku pegi.
ni black pepper chicken chop. ayam over cook tp masih sedap. tapi nak requestttttt black pepper sauce tu. sedapppppppp.. sket sangat dia kasi. lain kali nak try mushroom soup la. heee xD dan salad dia tu sket sangat, tu la first time aku tgk salad rupe ghitu. dan die ade letak garlic bread. dalam gmbar xde sebab aku dah ngap. uhuhuhu.... aku bagi 3 bintang. huhu.. tp sedap la.. harga? ok jugak.. yang admin aku makan nasi dgn ayam goreng. dia cakap sedap. nak godek gambar, dia dah NGAP. hahah. so, xdpt la amik gambar. dia cakap sedap, nasi wangi. huhuhu.. chicken chop ni harga dia RM8.00. dgn Teh Panas. RM1.40. Aku x tau la korang. Rasa sedap ke tak. Selera masing2. Lagipun aku peminat tegar chop chop ni. huhuhu

Restoren ni area Batu 4, Kuching. Tak jauh dari Boulevard. Pergi la try. Tak sakit pun try makan. Wakakakakakakakakaka. 

p/s : sakit tetak, kembang tekak, flu, batuk.. sakit belakang, sakit dada sebab batuk. citt. :((

0 kicks: