Wednesday, March 2, 2011

Melepssssss nyah one week with MUNA. ;)

Di kesibukan diri dan kemendungan cuaca. errrrr..... ada aku kesah dgn bahasa bm aku? ahhaha. chuppppp... nak update blog please... aku sedar...(sob sob), keazaman untuk merubah, mencantik, menyerlah, menukar layout tak kesampaian. eeeeeeeee. cakap aku satu pun x boleh pakai skrang ni. dah la dah jadi pelupa. sian aku. uwaaaa. aku baru balik dari sibuuuu.. wachaaaaaaaaaaaaaaaa.............. satu minggu kat sana. dgn keazaman satu. KERJA. Tapi KERJA ke atau MELANCONG? Dengan berbekalkan keazaman ( ha ha ha), aku berjaya menghabiskan kerja selama 3 hari dari 5 hari yang diperuntukkan. KENAPA? sukati aku la. huhuu. takde takde...sebab nak habiskan keje cepat, hati manyak senang wooo... hari jumaat , sabtu tu aku pakai utk meredah satu bahagian ke satu bahagian d sibu. takde ape sebenarnya tp nak jugak sampai ada satu masa tu, masuk salah satu mall, aku dgn kazen aku menguapp.. huawwrrrrgghh. Ha! ha! ha!. Tak penah seumur hidupku, aku masuk mall MENGUAP. huaawwwaarrghh. macam ni...

<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<




kenapa binatang bergigi satu ? dua? sebab dia cute. wkakakaa

first day dgn second aku tinggal dgn keluarga mak mertua in future adik aku. Dah mereka pun pujuk2...so, aku x tinggal d hotel. Lagipun tinggal sorang2, aku seram. Dah tu, nak basuh baju satu hal. eee. tu pun aku tinggal dgn mereka sebab kazen aku yg keje kat hosp tu balik rumah kat samarahan. kazen derang meninggal. so, masuk 2 malam aku menetap di rumah mertua in future adik aku, kazen aku sampai la dgn MUNA. ahha. MUNA tu kazen aku jugak. Sengaja aku panggil dia MUNA @ KALAU. tu mmg nama glemer dia. wkakaka.

aku pegi set alarm 4 pagi. tp MUNA mesej aku 3.40pg cam tu la. MAK AIIII laju nyer pemandu bas tu. macam mimpi pulak... aku tgh lepak dgn member selepas mencucuk bintang di langit. alahai. clubbing laaaa.. tp aku x minum., aku minum cola. aku dah nak insaf. bukan apa....perut aku macam mengandung 32 bulan tak beranak lagik. uwaaaaa... lepak2...aku blah balik rumah tukar baju tido....nampak sopan sikit walaupun baju tido aku koyak sana sini. ada aku kesah. 

gambaran bas walaupun bas kuching-sibu takde gambar mcd ni. wkakakakaa. gambar ni aku dapat dari google. huiii.....lajuuu niiii...wkakak xD

pastu bual2 tgk tv dgn MUNA. pastu kul 6 pagi tidoo balikkkkkk. bangun pagi rasa mamau...sebab mmg x cukup tido. 3 jam kot. sebab aku bagun dalam 9 pagi khamis tu.

keje keje keje sampai tak tgk hujan ke panas sebab bekobar2 ni nak habiskan meeting bla bla... akhirnya tepat 4 ptg, semua bebanan dah dirompak dan dilepaskan sertamerta,.dgn bebesar hati aku bawa MUNA jalan2....pusing2 bandaraya sampai jalan dgn traffic light pun muak dgn muka kite org. berlarutan ni sampai sabtu. wkaka. jalan, makan, jalan makan. ulang2. jumaat dgn sabtu pagi temankan big bos punya kuartes selesaikan urusan belakang tadbir. 4 jenis bank, dgn astro. pnya la lawak guard astro, tau tmpt tu gelap, dia syiokk tuu pakai spek itam. sakit ke pakcik? huhuhu. next day shopping penuhkan peti sejuk dan almari makanan untuk stok ntah la, sebulan ke dua bulan? ba kata MUNA, stok seminggu. aku x campur..

tak masuk akal pnya budak. ahha

hari ahad bermula laa pengembaraan balik ke samarahan. uwaaaaaaaaaaaaaa...... driving, pastu MUNA buat lawak mmg banyak dow.....dia dok perli nama kampung2 orang tepi jalan. NGAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA. siyes bawa 80-90km/h. xda laju dari tu. tp xda singgah. cuma beli mcd utk dibawa bekalan... pastu sampai rumah 5 jam 30min. huaiiii. cepat ka? lambat tu. huhuhu. tp x berasa dengan adanya si MUNA buat lawak. huiii... nak tgk muka muna?wkakakak. mesti korang hairan, sape agaknya MUNA? wkaka.

>





>





>





>






>









>






>




tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


 MUNA !! makan. ahahahahah





 MUNAAA LAGIIIIII time kite org dating kat waterfront Sibu.
hahahaha



bulan muna ok. huhu. ni tuan pnya blog. ahhaha


alkisahhhnyaaa pasal trip dah berakhirrrrrr.... wewiitttt.... akhirnya dgn keazaman, aku xdapat tukar layout. biar lah. ada ku kesah? huhuhuhuh. 


0 kicks: