Sunday, February 20, 2011

Nak tukar layout, nak tukar segalanya

Aku tau. AKU TAUUUU aku pemalas. Tapi malas2 pun korang sayang aku. -__-. aku nak tukar layouttttt blog ni.. cam harem perangai malas aku sekarang. Baru terfikir nak buat sekarang time2 sakit perut. Kononnya terbangun time2 cam ni 4.00pagi. Dah tu baru terfikir nak tukar rupa paras blog aku ni. Rupe dah macam motosikal minte ganti jer. Boring la cam ni. Malu la aku tgk. Sape sanggup tukar layout aku ni... jeng jeng jeng. aku bagi.. jeng jeng jeng. hentak kepala kat dinding. aku bagi gula2 jer. nak bagi ferari, aku x mampu. haha.

Next week , gerenti la aku x jenguk kau ni blog. Facebook pun 2 kali 5 la sama dengan 10. Shut up dengan lawak rajalawak ko jac. karang tak pasal2 muke kene tapak selepar jepon. hui ya yuiii. Aku ni xlame lagi agaknya nak bercerai dengan celcom. Aku tak tahan la cam ni..Kene dera dengan celcom ni. Nak tunggu celcom jatuhkan talak, xmungkin.Sebab tu aku kene larikan diri dan minte cerai. Ade kaitan x? aaaaaaa :P

Pas tu nak kawen dengan sape? Hahaha. Soalan cepumas. Jawapan mak jan... artiss tuuu.. cari anak ketam ikan  jer lah noks. ape kaitann anak ikan dengan celcommm.....hahahahah. nak pakai DIGI la. biarpun dia gumuk, xleh lari laju...tp aku nak bagi sepenuh kepercayaan aku kepada si gumukk ituuu.. aku dah x tahan kene dera dgn si biruuu.. ohh tidakkkk.

haiiiiiiiiiii apsal aku bangang sangat malam ni.. nak tido la..gudnite... terima kasih kerana sudi membazirkan masa.hakhakhak. nite people.

0 kicks: