Tuesday, March 29, 2011

lelaki gatal - rimas

Kenapa orang lelaki xleh tgk perempuan dahi licin? I mean cantik, seksi? Salahkah seksi. Tapi setau aku la kan, aku ni xla seksiii pakcik pakcik oi. huiii. Kaum lelaki cam ni kan nak bagi label ape? brand ape? merenyam? ahahahah. gatal? miang? terpulang. huhuhu. tapi bagi aku, kene pandai jaga diri. kene tegas. Kegatalan lelaki2 jenis ni x mengira umur tau. Yang bujang tu aku xheran la nyah. tp yang dah berbini tu? alahai. kalau aku la bini, mmg aku bagi flying kick la. huhu. Kalau yang part gatal sampai bini dah 4 tu aku x tau nak cakap apa dah. kuota dah cukup tinggal tunggu kubur mari jer. huhuhuhu. baik x yah nak kawen kan? cari jer skandal banyak2 sampai mampus.hhuhuhu.

bile tgk perempuan jer mesti bersiul2, batuk2, berdehem2 macam orang yang kanser paru2 pulak. karang terkeluar isi kerongkong baru padan muka. yang gatal part raba2 tu x boleh bla laa.. dulu kan time i kat kolej, i ada la masuk hostel satu semester, nak berdikari kononnya. ada sorang pakcik gatal ni x boleh bla. Dia tau area tu area hostel perempuan tau... Dia parking betul2 kat depan hostel perempuan, pastu dia buka tingkap kereta dia then tunjuk anu dia.. dia siap buat masturbate lagi. mase tu rasa nak siram pakai air panas jer. nasib baik la aku ni ada lagi sifat perikemanusiaan. huiii.

nak cerita pasal lelaki gatal ni x abes da... macam2.

0 kicks: