Monday, March 28, 2011

Hujung minggu beraktiviti

Hujung minggu langsung x macam hujung minggu. Hujung minggu means waktu bermanja2, berehat2, bersantai2. Tapi aku x. Hujung minggu sampai embun jantan jatuh, aku masih dok berjalan2. Eeeeee. ye ye jer aku plan ujung minggu nak berehat bagai, at last nyer keluar jugak. pegi sana pegi sini. hari sabtu tu la yang paling syiok. kawan aku miss call sampai 21 kali. ye ler. aku, kalau tido petang aku silent kan hp. aku x suka tido, pastu ada gangguan. biar aku yg ganggu hp. huhuhu. aku call la balik, emergency ke ape ke.. mane la tau kan.. huhu. rupe nyerrr ajak keluarrrr pegi tokong birthday Tuhan cina. huiii. Dia cina mmg la dia tau. Aku yang cina, ikut jer. Dah la seharian aku x makan. makan pisang dgn apple dari tgh hari. malam tu, balik terus tido. hakhak. tak makan tgh hari sebab MALAS. alaaa, tong gas tu xde gas la. cam mane nak mengeluarkan api. hakhakhak. nak keluar, aku punya la MALAS. tu aku amik keputusan makan buah, pastu tido balik. buruk beno perangai aku ni. huhu


dah tu dapat calling sampai 3 orang tu ajak keluar.

pertama : rey. kawan dia birthday. cakap aku perlu hadirkan diri. kalau x, nak delete aku dari fb. alahai. teruk bebena hukuman mu itu.. :(( tapi aku x pegi jugakkkkkk.. aku balik hantar yang lain balik kul 12. nak patah balik, mustahil.. samarahan gelap. seram aku wehhh.

kedua : lucy.  cakap boring. nak keluar dgn aku. nak pegi minum beer. aku ajak pegi the office, dia xnak. kalau dia nak, boleh la aku ajak dia seduduk semeja dgn mereka rey. eeeeee. aku cakap xboleh jugak. biar aku x pi semua. karang ada cakap aku pilih kasih plak.

ketiga : vevien. ni lagi sekor. ajak aku pegi beering. haha minum beer la. cakap laki dia nak lepak dgn kawan. apa kejadah dia nak ikut? huhuhuhuhu. pening2. pastu at last laki dia x jadi pegi sebab xnak bini dia lepak tgh pagi. hahahahah. so, aku balik rumah dengan aman dan zzzZZZzzzZzz..


Alkisah nyaaaaaaaa..... aku nak berhenti minum beer sementara waktu ni. pertama sebab kesihatan ku mmu x mengizinkan. kedua mmg kesihatan, sebab aku skrg amik medicine dalam jmlah yang agak banyak. ketiga sebab skrg pemakanan dah control, so beer x boleh dah sebab beer menyebabkan perott aku membesar dengan cepat. skrg, rehat dari minum beer, so far, dah kepis sket. nanti kalau aku dah berjaya turunkan berat badan aku macam kawan aku poh fong, aku minum la balik tp xla selaluu. eee. tempah penyakit ke utk kemudian hari. eee.



ade ke cam tu? banyak org dah jadi inspirasi aku ni dalam aku x sedar. pertama adik aku . tp kenape aku x berkenan adik aku kurus. macam mayat hidup jer. eee xnak la aku jadi cam tu. ok2... -__- berbalik kepada org kedua.. kawan akuuuu.. bong poh fong. 20kg beb. dulu dia sangat besar. dalam 110kg. sekarang dia dah 90 kg jer. xmustahil boleh turun lagiiiii. perubahan drastik.. dalam beberapa bulan jer. org yg aku kenal kuat makan.. dikenali sebagai DBKU dulu... skrang ni penyapu pun x layak. huhuhu... yang ketiga bosss akuuuuu. alahai manager aku tu. skrg dah slim. perot dah xde lagi. macam2 vitamin dia amik. beer dah tamat dah. saluteee laaaa. nak ikut. tp tahan keeee aku nii. huhuh .. umur dah masuk 23. kene insaf dulu la.. kene jugak slim... skrg pemakanan jaga. air xda nyer amik air macam coca cola. xdeeeee dahh. skrg ni siang pagi ptg malam.. teh jerr.. gula seciput. xde rase dah teh tu. tp bagus utk badan aku ... 2 bulan aku mengamalkan teh.. akhirnya, penyakit wanita aku normal sebulan sekali tau.. sebelum ni berbulan2, baru jer sekali. penyakit wanita ku ni dlu, malas nak elaborate... mmg cukup sedih. huhuhuhuhu.. xpa.... kalau bukan kita sendiri yg ubah. sape lagi kan?

panjang nyer cerita aku... ni nak upload gambar.. beberapa gambar yang berlaku kat kuching hari sabtu tu. hari Tuhan tu.

 ignore jer la gambar sendiri. kat waterfront
 same jugak hiak hiak.
 haaaaa... banyak org. jalan jam. parking jauh2, pastu jalan jauh2. huh!
 haaaaa. :)
 eee binatang ni aku x reti weh tp seram. huhuh
 ni lori beras. hahaha. dia org main utk si naga terbang. hakhak
 nagaaa okayyyyy..... saya pnya tahun ma. :P
ni sekumpulan err macam gundik jer aku tgk. huhuhu. 


Haaa.. skrang waktu bekerja. waktu mengular sudah tamat. pfftt. -____________________-

0 kicks: