Tuesday, February 8, 2011

One whole week on holiday

Heh. Tiba2 tergerak nak update blog nih. Dekat office, kalau boring, ni la keje tambahan. erk... haha. Nak update pasal CNY? aduh, gambar xde ni. Lagipun CNY, aku x sehat. Padan muka ko jac. yang ajaibnya, hari pertama tu aku sehat sepenuhnya. phewwwittt... dah tu petang plak aku curi tulang ikut kawan aku , merangkap bestfren aku pegi la menziarah. pegi rumah collegue dia kat kampung krokong, bau. mak aiii punya la jauh... aku termengantok tuhhhh tunggu nak sampai...dah la jalan pun terok sgt. nak balik pun mengantok. aku dah janji dgn diri sendiri, no alkohol, dah tu membawa diri ke kampung org cam tuh, terpaksa minum. TERPAKSA ok. melanggar janji setia dah ni. uwaaaa :(( hey ! please2 nak stop nih. dah tanak dah alkohol2 ni.. untuk suka suki mmg dah closed. utk terpaksaan, ada sebab2 tertentu, kene jugak. eeee. jadi cikgu lebih bagus.. duduk jer, xyah pegi mana, entertain sape2. ahah. motif? ada aku kesah? ahhaha

hari pertama bz, aku curi tulang. aku pnya suka la. tp aku mmg suka curi tulang pun. zaman aku dah berakhir. aku dah tua. hahahahaha,. zaman relax sekarang nih. hahha. hari kedua pulak cam tu jer. ala2 cinderella. haha. ade kaitan ker. petang hari ke-2 aku ikut jer rancangan kazen2 bawah umur aku pegi main kat playground. ye la...aku yang atas umur ni kene la jaga budak bawah umur terutama yang budak 6 tahun tu ha. ditariknya muka panjang muncung bila si ayah cakap jangan ikut. pastu ntah kenapa si ayah cakap, 'pegi la sana'. wkakaka. yang budak 6 tahun happy sakan la. pastu dalam kul 8 malam , leh pulak buat rancangan nak pegi fun fair ala2 tu kat area rumah. ahahha. aku prefer main bumper car tu. main langgar2. ada peningkatan tau dalam langgar2 nih. hahahah. main tu main ni, balik rumah muntah. padan muka lagi. budak punya pasal la aku pegi buang tabiat. -___-

balik rumah , muntah, dapat calling, tukar baju, kul 9 gerak lagi. uwaaaaa... dapat calling? hahahahaha. tertanya2 bukan? huaehuhaeuueauaehae. dapat calling dari nick. abang cecelia, merangkap kawan aku, merangkap kawan siaw han. huhuhuh. dia baru jer balik dari visited kawan2, mabuk sikit katanya. first time jumpa dia berdua ni...dia selama ni kat singapore. balik utk bercuti tahun baru cina. seminggu bercuti tp kesempatan nak jumpa xda. cuma boleh dibuat raya cina kedua dan waktu malam. siezzzz. ~

jalan2 area kuching.. dia bawa aku clubbing.. eeeee tanak aku. pecah temberang karang... pastu pusing2, at last lepak minum dekat batu 3. duduk 2 jam cakap2 tak berasa...nak dekat 1 pagi. eee. kenapa cepat sangat masa ni berlalu. pastu balik dengan hati berat ni. huhuhuhuhu. balik rumah teringat pulak gelang yang dibeli beberapa bulan yang lepas. eeee....betul2 lupa la. pastu, ahad tu, aku g jumpa dia. kejap jer. depan rumah dia jer, anta gelang tu. pas tu balik , rasa sedih pulak. bangang. !!! :| ape la. uwaaaaaaaaaa......

hari isnin aku tido sampai xboleh nak tido. manfaatkan sisa2 cuti yang berbaki 1 hari. pastu pagi tadi punya la liat nak bangun. pffftttt....ni pun masih blur ni. nak buat report, aku x tau mane aku letak report aku yang sebelum aku tinggalkan untuk bercuti.. uwaa.. teruknya. sebab tu aku tanak update blog. sure panjang lebar. cam karangan ye la aku lama dah tinggalkan zaman sekolah dulu mentang2 karangan aku dapat A eh BM ku dapat A. see, no full stop. pfftttt

** no picture for a moment. malas mok upload. huhauhuahuahuahu.

0 kicks: