Thursday, February 10, 2011

Pernah tak korang berfikir non stop sampai xleh tidO?

Eh, siyes tau. agak2 dah seminggu dah tak dapat tido. Bangun sejam sekali. Pastu dok tgk hp. Padahal takde ape nyer kat hp. Macam2 bende aku bt tau. Aku letihkan diri sebelum tido contohnya aku menari macam org gila dengan music.. dah tu, xdapat jugak tido. Aku dah lame x pegi enjoy the music, menari macam org gila kat port2 aku.... xkan sebab itu kot. please la sokong aku nak insaf. ahhaha. aku xtahan dah ni. xtido, dah tu bangun awal turun keje. xlame gile aku. ahhaha. nenek cakap banyak sangat berfikir.... paling x boleh blah la, boleh pulak org tua tu teka betul. hahahaha... fikir sape? bf ker? wkakakakakakaaka. keje ke? haaa ! padan muka aku, semua tekaan nenek betul. hahaha.
*cam ni dah aku try tak dpt jugak tido******

keje mmg la..org suke ujung bulan.. tp aku x suka. aku kene tgk report yang menakutkan. ahahhaha. gaji dah tak fikir dah . yg paling menyakitkan hati dan buat aku resah gelisah , hanya la report semata2. hahahah. pastu aku gelisah. eh hello, report adalah segalanya. hahaha. hari ni dah dapat report. still saya tak puas hati. kenapa jadi cam tu? :((



__________________________________________________________________________________

p/s : I miss him alot. :(

0 kicks: