Monday, December 20, 2010

Lebihkan sayuran .. kurangkan enjoy. HAHAh xD

Topik : Sapa nak jadi AKU? angkat bontot. pffttt

Haiz... susah susah.. pening woo. sapa x pening woo.. macam2 masalah datang ni.. one by one. ntah la cam mane. mesti korang blur.. mmg.. sebab aku tanak la nanti jadi kontroversi.. sensitive ni bagi sesetengah pihak.

Susah nak jadi aku ni. Nak jaga hati orang....bukan 1 hati nak dijaga ni. Sangat banyak. Sampaikan hati aku sendiri aduhai....nak terobek sana sini dah ni.... kesian aku ni... tp apa boleh buat, aku mmg cam ni...sanggup jaga hati org..org sakitkan hati aku, aku boleh senyum jer. huhu. ade nanti tibe kan, azam 2011, botakkan kepala. wkakakakak. mmg dah kronik tu. ahha.

Sepenuh jiwa dan raga aku ni taip..sedangkan kepala kosong. nak memaki hamun tapi x leh jugak ni. huhuhu... btw, xlame lagi i dgn miss chasya yang kuat ngereco itu nak travel. ahahha.. kemana? tungguuuuu.. next post ok. tp yg pasti penuh halangan dan cobaan. amenn.. harap dipermudahkan jalan. :)

tgk..kat mata. kurang tido..enjoy yang belebihan.. mata..fokus. -__- sembap....hitam. pfffttttt....

dah. nak tido aku ni. -__-. 



0 kicks: