Wednesday, December 22, 2010

22.12.2010 tarikh kereta ku kena cium. ngahaha

Apa lah hari yang paling malang di alam fana ini? Disaat aku mengecapi kebahagiaan ingin bercuti travelling bersama tersayang. eh... bukan.. kawan tersayang.. hahahaha.. dah dah. di saat tadi kan... di saat (lagi) itu, segala persoalan terhadap hati aku yang tak berapa nak sedap beberapa hari ini, telah terjawab dan ternoktah. huhuhu. -___-" .

Nah.. cantikkan? Terobek hati aku. Hati kereta ni lagi terobek.. Sakit mata sebelah. huhuhuhu. Ni la persoalan semua terjawab. Yang aku dok cakap hati aku tak sedap. Nahhhhhh~~~~ Mmg tak sedap... sedap lagi mcd. huhuhu. Aku tak kesah kalau kereta ni cam ni... Orang tu yang bangang paloi pffttttt yang eee...xtau lagi apa yang boleh ku sambungkan YANG.... Aku ni kerje, kereta jadi cam ni, nak keje gune ape????? jalan kaki ke? nak pakai kereta lagi satu? naaah~. berebut nak pakai ni. AHAHAHAH xD. Nasib baik lusa dah cuti....kalau lusa x cuti? aihh.. selasa depan nak keje? gune ape? tangan ke? ahahahah xD. mmg la keje gune tgn.. huhu. mulut dan kaki dan sewaktu dengannya. pasal kereta, aku leh cakap panjang lebar...

Nak tau macam mana segala jadian boleh berlaku? bukan salah aku tau walaupun salah aku ada sikit. huhuhu.. Eh, pro la aku ni. Wakakakaka. Aku fikirkan dia slowkan kereta nak berhenti kat tepiiiiiii..... so, aku gagah ni pegi overtake die dari arah kanan... tup tup dia membelok dengan segaknya...sambil matanya memerhatikan aku tetapi kereta dia dah cium kereta aku. Punya gatal la kereta dia tu. pffftttt. terus die cepat nak keluar, aku pulak dah ready dengan ayat2 cantik aku, ayat2 nak memaki hamun. wkakakakaka. sebelum aku nak bagi sedas kan........dia terus minta maaf, dia nak ganti.. haha... aku pulak ternganga...dalam hati kata YES...mmg kau patut ganti. Lega sangat2 jumpe PELANGGAR yang memahami. huhuh. karang tak pasal2 begaduh sebab dua2 tu ganas kan.. lagi satu, hensem lak mamat tu. hey hey.. tukar topik.. masalahnya, aku bz dari pagi.. nak hantar sampul surat penting ke sri aman. org pulak langgar. pffttt... terus dimasukkan ke bengkel.harap2 tak la lama sangat baby aku duduk kat bengkel tu. aku nak keje tu aku risaukan. apa teruk nya 2010 ni.. huhuhu

eh eh..aku nak mandi.. karang sambung lagi... nak meratap hiba atas keadaan kereta aku. :( byee. hahahah. xD esok hari bahagia pulak.

0 kicks: