Saturday, November 27, 2010

Weird moment happens when we hang out (nak dijadikan cerita)

takda maknanya 26/11/2010


omg! ape nak cakap ni? ahah.. semalam kawan aku datang dari miri....kite org lunch same then amik transkrip kat kolej...haa !! hari terakhir laaa kite org jejak kaki kat ptpl...result? ok la tu..xla teruk kan? bagus sgt pun tak...budak tak pandai macam kami mmg la dpt result macam tu..tu result smart yer kawan2. ahaha..ye la..nakal lebih dari monyet !! -___-
best sangat jmpe kawan lame...pastu lunch dgn cedrine, exclassmate, kebetulan jumpe valdano.. tu yg tak boleh bla..sakit mulut aku dok gelak tak berhenti.. cisss. -__-

ni kes semalam ni.....tapi....



harini, toksah cakap!! ngai shakap ku! hahahah... terok sgt !. muka seposen ni..masuk sana sini.. dok survey baju , heels untuk big occasion next week!! ew ew.! cant wait. letih...dari pullman,ke jenny butik...chasot dapat something very the colorfull. hahah..n then ke sio butik, ke cozzi butik, pastu emart, cari v2 ....at last kat area four point...yg tu aku x ingat butik ape...tp kat situ aku dapat baju aku nak ....dah tu g tempah kek..tu yg x tahan.. ahahha.. tempah kek kejap jer kan..... tu budak baju purple tuuuuu punye la duduk mcam kat kedai makan, amik jer kek, at last, taukey tu bagi cheese cake free. -____-... pastu ujan lebat yang nak dielak tak dapat dielak..dah tu.. parking jauh. -___-... ! dahtuuu~~ fikir sendiri sampai bsah lencun......

ni gambar kat bawah..dalam kereta...tgh traffic light. ahhahaha.. nasib baik aku tak terencat!! ahahah.. ngeee.........tp credit untuk budak ni...

by the way.. tak sabar tunggu 3hb ni.mana tak nya..sampai beli outfit baru bagai..dari blouse sampai heels!!hahaha.... will be the best moment we ever had.. hahahaha.. chasya 2nd birthday party!! terminal one!!!! umum2...sapa2 ada tgk aku, say hye oke.. sapa mau sponsor liquer lagi dialu alukan. !!hahahah..

anddd thee moset important thing...... both of us pusing one sarawak on 23rd disember until sampai the last destination.. MIRI... kak ngabang. HAHAHAH.

0 kicks: