Sunday, November 28, 2010

Gambar baru..



Awww... yang spesel pasal gambar baru ni.. sebab aku tak pernah lagi pakai belang2!!! HAHAHAHAHAHA.. first time aku pakai kebelangan ni... hahahah.

alkisahnyaa.. nak dijadikan ceritaaaaa ~ nak bercerita sebenar nya...aku tau perenggan kat atas tu xde kene mengene dgn perenggan seterusnya. hye jek!! ingat kau ni 17 tahun, spm bagai..perenggan . hahah!!

aku excited, aku gembira..aku semua yang positif aku walaupun aku tau dugaan kat depan hebat melanda.. hahaaahahahah !!! hebat melanda kunun. ada aku kesah??? Tuhan bagi aku dugaan sebab dia tahu aku kuat. Dia tahu aku tau cara nak positifkan diri..dia tahu aku kuat untuk selesaikan masalah..dia tahu aku tak cepat melatah..cuba korang fikir kenapa Tuhan bagi dugaan kat korang?? kenapa tak orang lain? sebab org lain x sama dgn diri sendiri. apa aku merepek ni? -___-

Ni satu lagi kes..nak kenekan orang..nak kutuk orang jer.nak gosip jer...bawa bertenang para gosiper terhebat !!! korang ade cermin tak..cermin dalaman dan luaran? HAHAHAAHAH !!! sebelum nak kutuk orang, sile yer cerminkan dulu diri... ew! macam bagos. :P ade segelintir orang cam ni......parasit hutan mmg cam ni.. kurang segalanya. macam bagos sangat. bagos ok. bukan bagus.. aku pun dah terkutuk ni...

nanti aku update lagi... nak pegi chat kat ruai kitai. AHAHAHAHAH !! daaa~

0 kicks: