Monday, May 17, 2010

seminggu kemudian

Agak lame aku x update blog. bukan agak lame tp mmg LAMA... huhuhu.. so lame. sampaikan parasit2 sebelah bilikku menyanyi...wkakkaaa....menyeru langit ke 7..hahaha.. huh.. what can i say.. the last one i updated is for Mother's Day. One week ago..more than that I think.heheeh. 17th may.. what can i say.... tgh bulan..what can i say.. ahhahaha.. aku mmg xde idea la wehhh!!! aku tgk adik aku bukan main lagi update la, hias la..dah macam kereta berhias aku tgk. huhuhu. no life weh...masyuk2 fikir kedua..life tu yg pertama..eeeee boring tul... dah la x sehat..2minggu asyik sakit jer. terima kasih la kepade sape2 bagi aku sakit tenat. huhuhu

alangkah bagus nya kalau bos aku kol .. JAC...ESOK KTK TRAVEL KE SIBU K. huhuhu.. kan syok.....ni mmg x syok..menghadap benda yg mmg x leh makan.hahahaha. tunggu bulan 6.. nak g kl ni..busan ni...eeeeeeeee !! nak g kl..dapat cuci mate...cuci kepala...cuci errr..ahahahahah....byk bende nak kene cuci ker. ? mane aku tau wehhh.. yg penting nya aku nak keluar dari kelompok kuching yang sungguh menyesakkan kepala aku yg sememangnya dah sesak.kan aku dah cakap jgn suruh aku update.. aku update bende mencarot..korang suke eh bace..baik korang baca tips bau badan kat blog adik aku... bukan nak bagi bau badan laaa!!! bagi bau wangi..ape la korang.. shit
huhuhuhuhu

apsal 2010 ni tahun kawen dgn tahun break sedunia eh? aku rasa tiap2 bulan ada org kawen..dan tiap2 hari ada org break off.hahahahahhaha.. yg break off tu xpe....cuba lagi di lain hari.huhuhu. yg kawen tu kekalkan prestasi. ahhaha... kepada rakan2 aku yg advance....cepat melalui alam perkahwinan...tahniah utk korang....semoga kekal hingga akhir hayat. sorry ada yang aku xdapat pegi..almaklumlah..aku kan yb..huhuh..lagipun ada yg kawen time aku btl2 xde di alam fana. huhuhu. bukan pegi mati...tp ada urusan keja dan sebagainya..rasa buat karangan 350 patah perkataan jer. -___-""


kesian blog aku..pasni nangis la korang menanti post yg seterusnya. aku mmg malas weh... aku ni x fun..aku ni x best...korang cari la blog yg best2..huhuhu. nanti aku update lagi k..pening kepala aku.hahahahaha...

0 kicks: