Monday, April 19, 2010

tidakkah kau rasa aku ni....


mekap ala-ala awww... ahahhaah... sayang yang cakap. huuhu...sila abaikan baju2 dibelakang pleaseeee. -__-

rock the world walaupun aku dah tinggalkan zaman rock abadi kat ptpl. haha




aku perlu work out. akan ku lakukan jua.jgn risau :P




tiba-tiba kan? hahahahaahha..sepetang bersama KIKAN..anjing yang cute itu.. beliau menggigit bontot saye semasa saya tgh berlari-lari. motif? huhuhu

This Friday pegi Sabah... yeaa~ kurangkan stress dalam kerja. menyelam sambil minum cola..burrrrr.. ahahahah :P

p/s : syg...u know how much i miss u.....
p'ss : Coming june, org cakap konvokesyen.. macam malas nak pegi tp huhuhuu... pegi jer la.

Today banyak kerja luar. Petang baru I masuk office..Petang jugak I lunch dengan my deary sister with hafiz.. bukan lunch nasi..lunch rojak kucei.. tak habis..aku menjadi hairan, nya duak habiskan rojak sekelip mata.. sekelip mata ..tiba2 teringat topik kat hot fm. hahaha. Tapi I rasa harini hari yang aktif tp x productive. hahaha. Boss demam kena jangkit influenza JAC yg last week. Huhuh.. Kesian.. sorry boss. huuuuu~

Tiba-tiba rasa nak beli hp baru..huhuhuhuhuhu... lagi satu, apsal dengan selera arini eh? Ade ape2 ke yg terjadi kat kerongkong I? I rasa lapar tp selera dak ada lagi... cam mane nak makan?? uwaaaaaaaaaaa..tp gastrik dah cepat2 take over...over la gastrik. huhuhu. kalau u x kacau hidup i , x leh ker? ahhaha. adeh...

esok lagi hari yang aktif..hahahahahha... cittt. ~

0 kicks: