Sunday, September 20, 2009

First raya

i habiskan masa berjarah to rumah raula today. hahahahaha...kul 12 sampey until 4 pm ka? bukan berjarah gik oi...dah menetap.... best...food pun sedap..jujur k ola. wkakakakaa....but the best part aku sikkan lupa dowh. wjakaaakakaka. to chasyaa..selamat sampai ke pontianak indonesia... enjoy ur day at pontianak k. dont be stress... rilek..sure ur problem will flew away. balik cepat2..boleh karaoke lagi. -______-

my uncle sik lamak gik kawen. 3 october. uhuuu.... i need to sing.. uwaaaaa... lagu apa ooo??? malas actually...apa leh bt. hehehehehe... selamat pengantin baru to my uncle..akhirnyaaa zaman bujang dah berakhir dowh. wkakakakaakakaka.

I turun lagi 1 kg.. -_____-. bagus lah....boleh saya kurus. -___-... dah puas menggemukkan diri.. i think this is the right time for me to change. I have to change all of my life style. :) bukan mudah... i langsung tak amik karbohidrat.. kalau amik dalam kuantiti yg sedikit. biarlah perlahan2...xleh nak drastic...nanti susah...kulit menggeleber. ha!! mati la nak operate buang kulit. :P i wanna prove to everyone surround me that i can!!! malaysia boleh bha..

lamak dah aku x merepek kat sini..taip panjang2 kan? today I have time utk merepek. nak cite pasal problem.....problem takkan habis....boleh dikurangkan sahaja..tp xleh nak dihabiskan. makin bertambah adalah..how i wish i dah abes study....thanks la to someone sometwo (hehe) yang besides me when i need them. a few of them... the place that i need an opinion...tempat meluah...tempat bermanja ( chewah...xdpt ku mejin manja ngan ola)...they know me better. i miss someone...but how i wish that SOMEONE that i mention will feel the same. sigh~~

appreciate people surround u that care for u...love u.....because once they missing...once they dissappear..and u dont have any idea what should u do..dont know how to find the missing puzzle.......but think that u have found them....it's not use anymore....no one to look for.

btw...i dah dapat tajuk proposal...apu...mati la i have to sediakan the borang...utk survey!! my tajuk was KEKERAPAN PENDUDUK BDC MENJALANI RAWATAN KESIHATAN DIRI. i dont know either its hard or an easy task. i havent start anything. i'll make it done once i know who is my supervisor.

sighh~~ not really a good day..good food but me makan sikit jakkK! huhh....apa la..

0 kicks: