Wednesday, June 17, 2009

mati aku bosan

aku bosan..so leh tak aku cakap sesuatu..lagipun blog ni bebas kannn....huhu...aku tak tau angin ape serang aku pagi2 buta ni... tp ni la yg aku tulis

yang pertama!!
lelaki yang minta puji!!! perasan hensem!
lelaki type cam ni..aku rase nak humban dalam sungai jer..biar buaya makan. lebih2 lagi yang tak sedar diri. lebih2 lagi yg dalam laman2 web yg terkenal seperti myspace, fs, fb dan blog pun adeee!!! yang tunjuk body macam body dea tu cantik sgt!! nak kene puji la tu.. ooo pelis..kalau dah buruk ttp buruk ok! lebih2 lagi yg makin dilarang makin suka buat..buat aku parah sakit hati!!!

yang kedua
lelaki yang pantang jumpe pantulan diri sendiri
CERMIN. gile ko kannn....kat cermin kereta org pun dea singgah sekejap sekadar nak baiki rambut dea yang serabai sikit2 tu. asalkan berpantul balik...dea akan singgah..nak kata hensem tak jugak tapi hampeh..buaya pun tanak makan.. aku rasa nak calarkan aja cermin tu ke muka mereka yg mmg sedia tak hencem!! hahahahahahah

yang ketiga
lelaki yang sombong bodoh!
dalam dunia nii...rupenyer ramai kategori ni sombong bodoh!! contohnyaa bile kebodohan mereka yg membuat diri mereka sombong!. haha... kalau btl2 bodoh, mengaku jer..aku tak kesah..kalau bodoh..tp cakap pandai? tak ke menaikkan amarah aku? contoh nyer... buat jer dulu...i buat jugak..nanti banding kan..xlast!! aku bt sendiriii...dia lepas tangan..padahal dea tatau buat..result nak mati jugak.!

yang keempat!!!
lelaki yang bercakap tak sedar dunia..
dea nak satu tempat tu dgr suara dea yang macam kambing tercekik tulang tu. dea nak ayat awek duduk kat hujung kelas... mati la kannnnn...padahal awek ujung kelas kutuk dea bagai nak rak. nak rasa dea tu cool? mati lah cool kan..

yang kelima
lelaki yang tak gentlemenn!!!
uols penah tgk tak lelaki duduk tp perempuan yang pegi beli makanan or ape2 la... aku rase nak tampo jer laju2 lelaki jenis ni....hoi!! ko tu pondan ke...best betul hidup ko tu yer...mati giler..

yang keenamm
yang tak paham bahasa...
ni paling aku tak tahan ni....tak paham bahasa. kalau org cakap tanak, tu maknenyer tanak laa....kenape laaa bodoh sgt nak faham...nak aku cakap bahasa jepun ke ...walauponnn aku sendiri tak paham. haha.... orang cakap jangan buat.. tp dea buat jugak...nak kene pelempang ape???

yang ketujuh.
lelaki yang tak tau jaga diri. pastuh belagak tau.. hahahahahahhaha. ko tak pakai deodorant ke???? tu jer. hahahahahahhaha. :P

dan yang terakhir dari penilaian aku ni kannn..
lelaki yang suka buat lawak tak jadi...
ni yang tak boleh blah ni...ni yg syok sendiri..makan hati wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
! buat lawak buat lawak nak aku gelak? ooo pelisssssss!!!! kalau tak lawak aku nak muntah....aku benci kategori ni..lebih baik aku khatam buku patologi aku...nasihat aku..jgn bt lawak kerana lawak anda akan membuat aku bertambah benci pada anda.. nyehhh~~~

kalau aku memerhatikan JENAMA ini di dalam kelas atau di mana2 sahaja.. akan ku BLACKLIST dalam pergaulan seharian aku. hahahahahhaha

0 kicks: