Friday, April 17, 2009

story 1

Hehhhhh!! next week aku dah exam. Kimak dowh... -,- aku satu haram tak belajar ni.. nota berterabur. esok nak pegi kolej lagi amik slip exam. tension aku cam ni....hangsuang tul. next week tu.. gaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! cam mana aku nak speed study. bile nak work out? jogging? sengal ah cenggini. badan aku sengal semacam gak ni. bz niiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!! aduyaiiiiiiiiiiiii~~~~~

dalam kuliah pun aku rasa nak terajang orang jer. ahh, lupakan saja... malas nak kecoh.diam-diam sudah.. jadi plastik lagi elok. Lagi aku mengidam Mc Donalds. Bile aku nak pegi niiiiiiiiii?????????????????????? aduyaiiiiiiiiiiiiii!!!!! herkkk~~ nak gi shopping sekarang bukan masa nyerrr.. nak pi karaoke skrg bukan mase nyerrrrrrrrrrrrrrrrr~~ heh~~ elaun aku bila nak keluar ni... cepat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

aku rindu TEDDYBEAR aku.. alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!~~

-bersambung-

1 kicks:

along.aggay said...

mcd?!?!? nyum nyum!!!

study agik wai... mid term sik lamak agik ya! kamek lamak agik nak mid term eh! he5x... and kinek tok ngah sakit palak coz banyak tasks dah kamek tok! wa5x...