Wednesday, April 29, 2009

Section 2


Before that nak tunjuk gambar cantik. Kat area BDC. Tempat baru. Cantikkk!! :P


hellooooooooooooo!!! The last entry was on Wednesday, last week. Hehe :)) Sorry guys. Hey! Nothing special happen to my life this past few days. So, that's make me sooo lazy to update my blog. Today is the first week of the class after the mid term for the past 2 weeks. However, it's still BORED. wkakaakakakak. Bukan lecturer yang boring. Aku yang mengantok bai!! Pukul 12.3opm i've been kidnapped by my Mentor. Hakhakhakhakhak. How many weeks I didn't attended her meeting? Hayooo! I also can't remember. Hahaha. Sorry miss. Baca la blog kamek yang sikda faedah tok. hakhak. :P

This Saturday I have to come. Bring some junk food. I'll BRING for you satu kedai runcit. haha. adui joke la. Aduhhh, I have to come. Kalau tidak zapppp!!~~ kena bunuh. Saya tak mau ok. heuheuheua. But it's ok. Unleast ada jugak activity. Nak jugak tengok who's birthday from January to May. Sape lahir bulan tu akan celebrate birthday mereka kat party ini nanti. Party berlangsung pukul 10 pagi I think. Ahhhh, I pasti datang! Kalau tidak, terimalahhhhhh!!~ kena satu sipakkan di bontot. naiya wei.

Thanks to kak ida sebab bagi saya 3 bottle of RENU solution for my contact lense. Kak Ida cakap dia tak pakai contact lense lagi, so dia bagi kat saya. :) Thanks Kak Ida.

Actually I had one big problem now. BIG is it? I don't know but this problem make me so not comfirtable. I ade kawan name dea NYAMUK and BELALANG(bukan nama sebenar). Before this NYAMUK and BELALANG a good friends. Both of them I treated them adil bah. Then I don't know why NYAMUK and BELALANG gaduh. When I knew about them were on last week. Si BELALANG pinjam laptop NYAMUK untuk buat assignment. Si NYAMUK pun tengah buat assignment. Habis tu takkan nak bagi pinjam orang sedangkan assignment sendiri berlambak? kan kan kan kan??? So, BELALANG marah la merajuk dengan NYAMUK until now. Kecian gak aku ngan NYAMUK. Then, if we went to the college together, I supposed to fetched NYAMUK every tuesday and Thursday. Bila I tanya mana BELALANG, NYAMUK jawab, tak tau. Terpaksa aku kol BELALANG samada BELALANG nak tumpang aku tak? DILEMA tak??? Aku dalam kereta macam orang gila. Dah mereka dua diam. Aku terpaksa bahagikan molot aku ni kepada dua. Mereka berdua tak cakap wehhhh!!! Yang BELALANG pun satuuu!!!! Tu laptop NYAMUK, punya hak NYAMUK la nak pakai ke tak dan bila dia nak pakai. Sebab tu dia beli laptop! Kalau nak pinjam pun tunggu lah NYAMUK habiskan assignment dulu. HADOIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Aku hairan la dengan korang berduaaaa!!!~~

Hidup kena diteruskannnn!!! huarrggghhhhhh!!~~ I'm very sleepy. So, can I pass away? Hahahaha.....ZZzzZZzzzZZzzzZZzz

0 kicks: